1400-05-02 12:41
1566
0
75476
با حضور معاون اول قوه قضاییه؛

رئیس کل جدید دادگستری گلستان معرفی شد

آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری گلستان با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ آئین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری گلستان امروز با حضور محمد مصدق، معاون اول قوه قضائیه، هادی حق شناس استاندار گلستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

در این جلسه حیدر آسیابی به عنوان رئیس کل دادگستری گلستان معارفه و از زحمات ۶ ساله هادی هاشمیان رئیس کل پیشین قدردانی شد.

رئیس کل پیشین دادگستری گلستان در این جلسه گفت: بیان اقدامات در چند دقیقه نمی گنجد و این فعالیت‌ها را مرهون تلاش مجموعه همکاران، مردم و مدیران استان هستیم.

هادی هاشمیان افزود: در زمینه اقداماتی همچون آرا جایگزین حبس، الکترونیکی کردن دادرسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با فساد، رسیدگی به پرونده‌های کثیر شاکی و غیره می‌توان چندین جلد کتاب نوشت و بدون شک بدون همراهی مردم این امر میسر نبود.

وی با تاکید بر بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها در استان، بیان کرد: گلستان، استان وحدت بوده و طبق فرمایش رهبری در جهان اسلام الگو است که دادگستری از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت.

گفتنی است؛ حیدر آسیابی دادستانی سمنان و شیراز را در کارنامه داشته و بعد از آن به عنوان قاضی دیوان عالی کشور و مأمور به خدمت در حوزه ریاست قوه قضائیه فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.