1402-04-14 18:48
1472
0
85600
طی مراسمی؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان معرفی شد

طی مراسمی حجت الاسلام قربانی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان معرفی شد.

به گزارش گلستان ما، مراسم تودیع و معارفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان با حضور مسئولان ارشد استان گلستان، ائمه جمعه و برخی از چهره‌های فرهنگی و اجتماعی و فرماندهان سپاه برگزار شد.
در این مراسم از زحمات حجت الاسلام احمدرضا احمدی قدردانی شد و حجت الاسلام محمدزمان قربانی در این مراسم به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان معرفی شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری، نماینده شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گفت: امروز مراسم تقدیر از تلاش‌های یک نیروی خدمتگذار و مدیرفرهنگی و یک روحانی و چهره شاخص در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که مسیر خدمتگذاری را در انقلاب اسلامی سپری کردند.

عرب‌انصاری به عید غدیر اشاره کرد و ابراز داشت: امیرالمومنین(ع) فضای علمی بسیار وسیعی در برابر بشر قرار داد ولس بشر آن روز قدر این فرصت را ندانست.


وی متذکر شد: یکی از اشتباهات بشر این بود که از این فرصت معنوی و علمی خود را محروم کرد و شاید با ظهور حجت(عج) ما در مسیر دانش قرار بگیریم و جامعه ما سرشار از دانش و معرفت شود.

این مقام مسئول متذکر شد: شورای هماهنگی صرفا یک نهاد نیست یک مجموعه از دستگاه‌های فرهنگی است و اگر افتخاری در آن حاصل می‌شود نتیجه همدلی و تلاش گروهی است.

عرب‌انصاری خاطرنشان کرد: امروز همه ما در برابر انقلاب و آرمان‌های آن مسئول هستیم، در سال گذشته شاهد فتنه‌ای بودیم که ۷۰ کشور برای آن هماهنگی می‌کردند و با وجود این همه هزینه‌های هنگف ایران اسلامی سربلند ماند.

وی تاکید کرد: بحث قرآن سوزی و مسائل اینگونه از سر استیصال است و امروز اروپایی که تلاش می‌کرد ایران را مشغول خود کند در گرداب آشوب افتاده است.

این مقام مسئول ابراز داشت: سال گذشته در کشوزآلمان گزارش شد بیشترین نامی که آلمانی‌ها بر روی فرزندان خود قرار دادند محمد است  و اتفاقات خوبی در حال رقم خوردن است که باید قدر بدانیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.