1403-05-19 15:20
209
0
90998
امام جمعه موقت گرگان:

رئیس‌جمهور مدیران شایسته برای گلستان بگمارد

امام جمعه موقت گرگان گفت: توصیه ما به رئیس‌جمهور این است هم در هیات‌دولت و هم در استان‌ افرادی تحصیل‌کرده، متخصص و علاقمند به کار و خدمت به مردم بگمارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: روز دوشنبه هفتم ماه صفر مصادف از با شهادت امام حسن مجتبی(ع) است و این روز را تسلیت عرض می‌کنم.


امام جمعه موقت گرگان ادامه داد: ریاست جمهور این انتخاب را تبریک عرض می‌کنم در روز تنفیض مقام معظم رهبری به ریاست جمهور توصیه داشتند که به ظرفیت‌های نیروی عظیم انسانی در همه عرصه‌ها توجه داشته باشید.
لیوانی بیان کرد: در مملکت نیروی تحصیل کرده کم نداریم و با گسترش مراکز علمی دولتی و غیردولتی افراد متخصص زیادی در این مراکز تحصیل کردند و آثار علم آن‌ها را مشاهده می‌کنیم.
وی افزود: توصیه ما به رئیس جمهور این است هم در هیات دولت و هم در استان‌ها مدیران کل و مدیران رده پایین افرادی تحصیل‌کرده متخصص و علاقمند به کار و خدمت به مردم بگمارند.
امام جمعه موقت گرگان افزود:  به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی این افراد جهادی کار کنند تا کمبودهایی که داریم برطرف شود.

لیوانی یادآور شد: امام حسن مجتبی(ع)  توصیه کرده که حاکمان به مرزها توجه داشته باشند و به حقوق پایمال شده را بستانند و احقاق حق داشته باشند و سوم نیز تاکید کردند که از افراد شایسته برای کارها و امور مملکت استفاده کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.