1400-03-30 12:48
3983
0
75090
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

«دولت مردمی» با «مجلس انقلابی» برای خدمت آماده اند/تاکید برعمل به وعده ها از روز نخست

منتظری گفت: حضور کم نظیر مردم در انتخابات، نشاندهنده بلوغ سیاسی مردمان این سرزمین بود که خدمت «دولت مردمی» و«مجلس انقلابی» را حساس تر می کند.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار  گلستان ما، اظهار کرد:باید به حضور کم نظیر مردم در روز ۲۸ خرداد وصف های عظیم رای در۲ بامداد،  تبریک گفت.

وی افزود: مردم همواره میدان عرصه های مختلف بودند و این بارهم نشان دادند که  برای تغییر وضع نابسمان موجود باید پای صندوق های رای بیایند و آنچه را که خود می خواهند انتخاب کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس انقلابی و و دولت  مردمی برای خدمت به مردم آماده هستند و می دانم که دولت منتخب برای رفاه، معیشت  وغیره مردم از خدمتی فروگذار نخواهد کرد ونمایندگان هم برای همراهی آماده اند.

بلوغ سیاسی ایرانیان به جهان دیکته شد

منتظری با بیان اینکه عمل به وعده ها از امروز آغاز شده است، بیان کرد: مردم  به وظیفه خود عمل کرده اند و حماسه ای بی بدیل در جهان خلق کرده اند وحالا نوبت دولت جدید و مسئولان است که به وعده ها جامه عمل بپوشاند.

وی رشد و بلوغ سیاسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد به جهانیان دیکته شد، اذعان کرد: باردیگر شکست دیگری در کارنامه ضد انقلاب و  و دشمنان قسم خورده غربی ثبت شده است زیرا آنها بخصوص در چند ماه اخیر به دنبال پاشیدن بذر یاس و ناامیدی و شرکت نکردن  مردم در انتخابات بودند.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خوشبختانه ملت ایران با این حضور پاسخ کوبنده ای به همه شیطنت‌ها و ترفندهایی که دشمنان داشته  داده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.