1402-08-09 20:08
1896
1
87240
 معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان:

 دولت آمریکا جنایات زیادی در حق مردم ایران کرد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در چهار دهه اخیر، شاهد توطئه‌ها و جنایات فراوان دولتمردان و رژیم امریکا در حق مردم ایران بوده‌ایم.

 حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با گلستان ما، گفت: در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد توطئه‌ها و جنایات فراوان دولتمردان و رژیم امریکا در حق مردم ایران بوده‌ایم.

 وی افزود: جنگ تحمیلی، جنگ‌های نرم و ترکیبی از جمله توطئه‌ها و جنایات این رژیم استکباری در حق مردم ایران است که می‌توان به آشکارترین آن را ترور شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی نام برد.

دیلمی تأکید کرد: دولتمردان امریکا باید بدانند که انتقام خون شهید حاج‌قاسم سلیمانی را به‌گونه‌ای سخت خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه داشتن جوانان مومن انقلابی برگ برنده انقلاب اسلامی در سیر تمدنی است، گفت: داشتن جوانان مومن انقلابی برگ برنده انقلاب اسلامی در سیر تمدنی است و ۱۳ آبان یکی از مولفه‌های مهم در تثبیت نظام اسلامی و حذف طاغوت بیرونی و جریان استکباری از پهنه ایران اسلامی محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: داشتن جوانان متعهد و مستعد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سایر سطوح باعث شکوفایی انقلاب اسلامی شدند و این مسیر باعث عصبانیت دشمن شده است.

دیلمی ابراز کرد: انقلاب اسلامی با داشتن چنین منابع انسانی که در اوج بصیرت، دشمن‌شناسی و لحظه‌شناسی از ارزش‌های دینی وارد صحنه شده و می‌شوند در اوج عزت و اقتدار است.

وی گفت: خلق حماسه‌های مختلف از سوی جوانان در دوران دفاع مقدس، عرصه‌های سازندگی، علمی، هوافضا و ... کارنامه درخشان انقلاب اسلامی در سیر تمدنی است.

به گفته دیلمی؛ اگر امروز کانون خانواده را هدف گرفته برای این است که جوان انقلابی در دامان مادران پرورش پیدا نکنند.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.