1400-06-01 14:02
1712
0
75853
فیلم/

دفاع عضو مجمع نمایندگان استان گلستان از وزیر پیشنهادی بهداشت + فیلم

نماینده شرق گلستان گفت: دوستانی که به عنوان مخالف صحبت کردند واقعا مخالف نبودند و تنها دغدغه خود را گفتند که دغدغه ما هم است.

به گزارش گلستان ما؛ رضا آریان پور، موافق وزیر پیشنهادی بهداشت در وقت دفاع خود گفت: نظام سلامت ما یکی از پرافتخارترین حوزه های کشور است؛  اما من میگویم در سطح بین الملل هم حرف برای گفتن داریم و نظام سلامتی داریم که از دورترین روستاها و بهترین بیمارستان های تهران را پوشش داده است.

وی افزود: بیمارستان های کلانشهرهای ما توریست درمانی دارند؛  اما به دلیل اینکه بخش بزرگی در بیمارستان های خصوصی هستند کسی مطلع نیست.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان تاکید کرد: موضوع دیگر، بحث نیروهای درمان و کمبود پزشک است؛ اما آن چیزی که کمبود را تشدید می کند؛ نبود برنامه برای حفظ کادر درمان است.

آریانپور تصریح کرد: این نظام سلامت قطعا با چالش هم روبه رو می باشد که بزرگترین چالش ایران و دنیا کرونا است و قطعا وزیر باید فردی باشد که توانمندی لازم را داشته باشند؛ زیرا کرونا یک چالش امنیتی، اجتماعی و اقتصادی است و قدرت مدیریت آن قطعا نشان دهنده قدرت آن کشور است پس ما باید وزیری را انتخاب کنیم که حرفی برای گفتن داشته باشد.


وی گفت: پرستاران ما در کشورهای اروپایی و همسایه جذب می شوند و باید دید که تنها با افزایش ظرفیت می شود آنها را جذب کرد؟ پس باید در کنار این موضوع برنامه ای برای حفظ داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.