1401-12-07 10:10
831
0
83779
جانشین سپاه نینوا گلستان:

دشمن در میدان حرفی برای گفتن ندارد/ قرارگاه رسانه‌ای مانع مشکلات زیاد در استان شد

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن در حوزه میدانی آنقدر تنزل یافته که در خارج از کشور دست نیاز به سمت کسانی دراز کرده که در حوزه انسانی حرفی برای گفتن ندارند.

به گزارش گلستان ما؛ سیدموسی حسینی در دوره توانمندسازی رسانه‌ای گلستان، گفت: دشمن در حوزه میدانی آنقدر تنزل یافته که در خارج از کشور دست نیاز به سمت کسانی دراز  کرده که در حوزه انسانی حرفی برای گفتن ندارند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی نقطه مشترکی با یکدیگر ندارند، علیرغم اینکه سطح دشمنی آنها در کف میدان تنزل یافته اما قدرت رسانه‌ای خود را بکار گرفتند که نمونه‌ای از آن را در اغتشاشات اخیر مشاهده کردید.

جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در استان قرارگاه رسانه‌ای شکل گرفته که برونداد آن برقراری آرامش در سطح استان است و ما کمترین مشکلات را در اغتشاشات اخیر در گلستان داشتیم

حسینی ادامه داد: نخبگان بسیج در استان در حوزه رسانه باید به یک ادبیات مشترک برسند که این مهم در سایه ارتقاء سواد رسانه اتفاق می‌افتد.

وی گفت: ما به دنبال ارتقاء ضریب نفوذ رسانه در استان گلستان هستیم به لحاظ کیفی و کمی وضعیت خوبی در حوزه رسانه بسیج داریم و قرارگاه فضای مجازی قدرت بسیار عالی برای تقویت اقتدار نظام اسلامی در استان دارد.

جانشین سپاه نینوا گلستان در پایان تاکید کرد: ضریب نفوذ رسانه در استان باید آنقدر تقویت شود که به یک رسانه جریان‌ساز تبدیل شود و مرجعیت رسانه‌ای را در اختیار بگیریم تا عملیات رسانه‌ای دشمن خنثی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.