1403-07-28 08:53
39
0
91791
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تأکید کرد:

دست استکبار جهانی آغشته‌به‌خون ایرانی‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دشمنی استکبار جهانی به بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برنمی‌گردد و در قیام خونین ۱۷ شهریور و شهادت ۴ هزار ایرانی از تکاوران اسرائیلی علیه ملت ایران استفاده شد.

 حجت‌الاسلام محمد زمان قربانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان و هفته استکبارستیزی با چهلمین روز شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله مقارن شده و این مسئله فرصت خوبی است که به جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در منطقه بپردازیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: همچنین در آبان هفته بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی را در پیشرو داریم و باید داده‌های فرهنگ مقاومت و ایستادگی و کینه دشمنان و استکبار جهانی را به‌خوبی تبیین کنیم و به شبهاتی که دشمنان در ذهن جوانان و نوجوانان ما به وجود آوردند پاسخ دهیم.

قربانی بیان کرد: شاهد آن هستیم که آن چیزی که وجود ندارد امپراطوری رسانه غرب به خورد افکار عمومی مردم می‌دهند؛ ولی آن چیزی که اتفاق افتاده مثل سقوط هواپیمایی مسافربری توسط آمریکا آن‌گونه که باید پرداخته نمی‌شود، در جنگ سخت مثل وعده صادق یک و دو ما از استکبار پیش هستیم؛ ولی در جنگ نرم عقب‌ماندگی وجود دارد و باید به این میدان ورود جدی داشته باشیم.

وی ابراز داشت: راهپیمایی روز ۱۳ آبان مقدمه بر هفته استکبارستیزی است و اگر بتوانیم خوب این پیام را به جامعه انتقال دهیم باعث خواهد شد مردم حضور پررنگی در این مراسم داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی و کمک‌های مالی که از این طریق انجام می‌شود در روحیه جبهه مقاومت بسیار تأثیرگذار خواهد بود، جبهه کفر تمام توان خود را گذاشته و وظایفی برعهده ما است که باید نسبت به آن به‌درستی عمل کنیم.

قربانی ابراز داشت: با جنایاتی که آمریکایی‌ها در منطقه انجام دادند مردم نسبت به چهره واقعی جبهه کفر آگاه شدند، شاید آن روزی که امام (ره) کردند آمریکا سگ هار و خون‌خوار است و مثل کوه یخی در حال آب‌شدن است چنین کلیدواژه‌ها برای مردم دنیا نامفهوم بود؛ ولی امروز مردم دنیا همه این مسائل را آگاه شدند.

وی افزود: دشمنی استکبار جهانی با ایران به بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر نمی‌گردد و در قیام ۱۷ شهریور چون ارتشیان حاضر نمی‌شدند به مردم حمله کنند از دو گروه کماندو اسرائیلی جلوی مردم در ۱۷ شهریور استفاده شد و این مسئله هم در کتاب تاریخی ما و هم کتاب تاریخی آنها آماده است و خون ۴ هزار شهیدی که در این قیام دادیم به گردن اسرائیل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ابراز داشت: مدیریت رهبر انقلاب و بیداری مردم و ایجاد هسته‌های مقاومت در منطقه امروز باعث شده که دستان استکبار کوتاه شود و سنگرهای مقاومت در لیبی و سودان و کشورهای منطقه باعث زمین‌گیر شدن آمریکایی‌ها شده است.

انتهای خبر/
 
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.