1402-03-19 22:08
452
0
85288
خطیب نماز جمعه گرگان:

دست‌آوردهای نظام برای ابرقدرت‌ها غیرقابل باور است

خطیب نماز جمعه گرگان گفت: دست آورد‌های نظام برای بسیاری از ابرقدرت‌ها غیرقابل باور است و این در حالی است که مشکلاتی در جامعه وجود دارد، اما بدون شک با داشتن دو سلاح ایمان و امید، برطرف می کنیم.

به گزارش گلستان ما؛ آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به اینکه بهره‌برداری از موشک فتاح و دیگر دست آورد‌های نظام برای بسیاری از ابرقدرت‌ها غیرقابل باور است؛ گفت: جوانان و دانشمندان ما به دنبال ساخت موشک‌های قاره‌پیما هستند و بدون شک با همان سلاح‌های ایمان به خدا و امید به این دستاورد نیز خواهند رسید.

امام جمعه گرگان افزود: ایمان به خدا و امید دو اسلحه مهم امام خمینی(ره) برای به پیروزی رساندن نظام جمهوری اسلامی بود و امروز نیز دشمن بیش از هر چیز به دنبال تضعیف کردن همین دو سلاح در جامعه به خصوص در بین جوانان است.

وی ادامه داد: استقلال، آزادی جمهوری اسلامی و نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی، شعار‌هایی بود که امام راحل آن‌ها را سرلوحه کار‌ها و برنامه‌هایش قرار دارد و همین استقلال باعث شده تا نیرو‌های مسلح ما بتوانند با تکیه بر دانش و توان نیرو‌های داخلی و بومی به قله‌های افتخار آمیزی، چون ساخت موشک «هایپرسونیک فتاح» دست یابند.

آیت‌الله نورمفیدی با تاکید بر اینکه تحولاتی که امروز در منطقه به خصوص درباره فلسطین شاهد هستیم، نشات گرفته از راهی است که امام خمینی بنیان آن را نهاد، گفت: با بررسی سیر تحولات جهان از زمان آغاز حرکت امام خمینی(ره) تا به امروز مشخص می‌شود که حرکت امام راحل در جهان تاثیر به سزایی داشته است، تا جایی که امروز حتی بسیاری از کشور‌های اروپایی نیز در حال خارج شدن از زیر بار دلار به عنوان پول رایج معاملاتی خود هستند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.