1403-03-24 07:56
270
0
90346
یادداشت؛

درآمدی بر انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم

محمد دیلم‌کتولی فعال رسانه در یادداشتی نوشت: هزار روز خدمت رئیس‌جمهور شهیدمان، برابر هزاران سال خیر و برکت برای جامعه به یادگار گذاشته است که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، همه با افتخار خود را مکلف به ادامه راه آن شهید خدمت می‌دانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، انتخابات مظهر قدرت ملی است و ملت بزرگ ایران اسلامی در چهار دهه حضور قدرتمند خود در همه صحنه‌ها صلابت و بزرگی خود و نیز عزم قاطع خود برای حمایت از میراث گرانبهای امام راحل عظیم الشأن(ره) که با خون پاک شهدا آبیاری شده را به نمایش گذاشته‌اند.

ملت بزرگ ایران و جوانان عزیز و غیرتمندی که درتشییع پیکر خادم الرضا شهید جمهور عزیزمان حضور تاریخی داشتند، این بیداری، هوشیاری، انگیزه، ایمان و امید را روز به روز افزایش داده و دشمنان عنود و لجوج نظام جمهوری اسلامی را در همه زمینه‌ها ناکام گذاشتند.

راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو نیز کماکان همان راهبرد چهارگانه (مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت) است و قطع به یقین با بهره گیری از این راهبرد ارزشمند، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز در کشور عزیزمان ایران اسلامی با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار می‌شود.

گرچه از دست دادن آیت‌الله رئیسی شهید جمهور محبوب و مغتنم‌مان، بسیار سخت است و غم و اندوه فراوان دارد، اما تاریخ انقلاب اسلامی ایران شاهد حوادثی از این دست بوده و نظام جمهوری اسلامی از این برهه‌های حساس و بحران‌های سخت برای خودش فرصت‌های طلایی ساخته است.

باتوجه به اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در پیام به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و هیأت همراه در سانحه هوایی فرمودند: «طبق اصل ۱۳۱ قانون اساسی مدیریت قوهٔ مجریه موظف است به همراهی رؤسای قوای مقنّنه و قضائیه ترتیبی دهند که ظرف حداکثر پنجاه روز رئیس جمهور جدید انتخاب شود.» این روند با ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده و با اعلام اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده، به روند اجرایی آن نزدیک‌تر می‌شویم.

یک هزار روز خدمت رئیس‌جمهور شهیدمان، برابر هزاران سال خیر و برکت و نعمت را برای جامعه یادگار گذاشته است و خدمات ماندگار این شهید عزیز و مُغتنم شرایطی را فراهم کرده که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، همه با افتخار خود را مکلف به ادامه راه «خدمت بی‌پیرایه» آن شهید خدمت می‌دانند. 

طُرفه آنکه حتی جناح‌های سیاسی که نسبتی با آن شهید والامقام نداشته و در دوران خدمتگزاری خادم‌الرضا را آماج تهمت‌ها، نارواها نموده و نسبت‌های زشت و الفاظ دون شأن آن بزرگوار را بکار می‌بردند، نامزد انتخاباتی آنها صحبت از «راه شهید رییسی» و «دوران خدمت مخلصانه» آن یار سفر کرده را می‌کند. 

غافل از آنکه مردم عزیز و شریف ایران، که مراتب قدردانی شأن از شهید جمهور و رئیس جمهور مُغتنم را با ۸۱ درصد مشارکت در تشییع، تدفین و سوگواری ایشان به اثبات رسانده‌اند حافظه تاریخی خوبی دارند و نمی‌توان با «بازی با الفاظ» و «زبان بازی» فریب شأن داد. 

شعار به عقب بر نمیگردیم علاوه بر ترند فضای مجازی، اینک  شعار راهبردی مردم است و آنها که با حضور قدرشناسانه خود در ویژه برنامه‌های شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان نشان دادند که کارها را رصد می‌کنند و برای خادمان واقعی خود با این حضور ارزشمند سنگ تمام می‌گذارند، در انتخاب نیز به #کارنامه و سوابق نگاه خواهند نمود و با تحقیق و تفحص به #بهترین_گزینه و بارزترین مصداق شهید خدمت خواهند رسید.

حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری، اولین ضرورت این انتخابات بوده و باعث شادی دل صاحب و ولی این کشور یعنی امام زمان(عج) و نایب برحق ایشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و شکست و سرخوردگی هرچه بیشتر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران خواهد گردید.

ضرورت و التزام دیگر، #انتخاب_اصلح است که مردم شریف و عزیز ایران، با بهره گیری از راهبردهای حیاتی مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری بی‌نظیر خود و بهره گیری از تجارب گذشته به این توفیق نیز نائل خواهند شد. 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.