1402-02-02 12:23
662
0
84568
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان:

راه‌اندازی سامانه انتصابات در گلستان

معاون سیاسی، امنیتی استاندار گلستان گفت: در انتصابات به کرامت انسانی توجه کردیم،از مسئول تامین اجتماعی می‌خواهیم نشان دهد رفتارهای مسئولان متفاوت است.

 گلستان ما-هادی علمدار، سیدعلی مهاجر امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی گلستان اظهار کرد: این جلسه برای تک‌تک ما عبرت است و نشان می‌دهد عمر مسئولیت و خدمت کوتاه است، جلسه امروز شبیه دوی امدادی است که فردی بر مسند می‌نشیند و با تلاش مضاعف کارها را پیگیری می‌کند و فرد دیگری مسئولیت را تحویل می‌دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با اشاره به انتصاب زنگانه  ادامه داد:  از امروز فضای تامین اجتماعی استان باید متفاوت باشد و همه باید به مدیرکل جدید کمک کنند تا بتواند به درستی به تکالیف خود عمل کند.

مهاجر  یادآور شد:  گاهی اوقات برخی از اعتراضات مدنی در جامعه در اعتراض به عملکرد نادرست برخی از مدیران شکل می‌گیرد،  دولت سیزدهم دولت مردمی دست و  در دولت مردمی رفتار مسئولان هم باید مردمی و انقلابی باشد و اینطور نباشد که عملکرد آنها در کف میدان  تاثیرگذار نباشد و مردم آن را لمس نکنند.

وی متذکر شد: دوره رقابت‌ها در مناصب مدیریتی تمام شده و منطق دولت در جابه‌جایی مناصب مدیریتی توجه به کرامت انسانی و توانمندی و شایستگی افراد است و اینطور نبود که مدیران پس از برکناری به دورافتاده‌ترین نقاط منتقل شوند.

وی از زحمات مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان قدردانی کرد و ابراز داشت: مدیرکل جدید تامین اجتماعی گلستان رزمنده دوران دفاع مقدس بودند و امیدوارم با این روحیه و همچنین انسجام، هم‌افزایی و صمیمت بتوانند به تکالیف و سیاست‌های پیش‌رو عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه دشمن به دنبال به حاشیه راندن اقدامات جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار سامانه انتصابات در استان گلستان راه‌اندازی شد. دو هزار و ۳۷ جایگاه مدیریتی در استان ایجاد شده که باید ۱۰ پارامتر در انتصابات لحاظ شود.

وی درآمد سرانه خانوار در گلستان را نصف میانگین کشوری اعلام کرد و افزود: یکی از دلایل عقب‌ماندگی گلستان درگیری‌ها و دعوای سیاسی بوده برای همین در کرسی‌های مدیریتی کشور سهم گلستان قابل توجه نیست.

مهاجر با اشاره به تلاش مضاعف دولت سیزدهم در رفع چالش‌ها و مشکلات گلستان، گفت: با تلاش استاندار گلستان گره پتروشیمی گلستان پس از ۱۷ سال باز شد و موضوعات دیگر اعم از منطقه آزاد، نجات‌بخشی خلیج گرگان و غیره نیز به طور جدی مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/4202

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.