1402-09-09 15:03
748
0
87681
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

خدمت به مردم بهترین مرگ بر آمریکا است

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری عنوان کردند بهترین شعار مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است و باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبر تحلیلی گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی عصر امروز در آیین سیزدهمین جشنواره استانی مالک‌اشتر سپاه نینوا گلستان اظهار کرد: این جشنواره در راستای قدردانی از تلاش پایگاه‌های مقاومت حوزه‌های مقاومت و نواحی بسیج در نظر گرفته شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: سند اعتلای ۱۰ ساله بسیج، به بسیج محلات توجه ویژه‌ای دارد و باید به تحقق محله اسلامی اقدام کنید.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: با این سند جهشی در فعالیت‌های بسیج به ویژه بسیج محلات شاهد بودیم اما همچنان با پایگاه تراز انقلاب اسلامی فاصله داریم که باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری عنوان کردند بهترین شعار مرگ بر آمریکا خدمت به مردم است و باید این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

این مقام مسئول افزود: رئیس سازمان بسیج مستضعفین نگاه ویژه‌ای به استان گلستان داشت و در حوزه زیرساخت‌ها اتفاقات خوبی را در استان شاهد هستیم تنها در حوزه سپاه و بسیج ۶۵ هزار متر مربع کار عمرانی در سطح استان گلستان در حال انجام است که در تاریخ این استان بی‌نظیر بوده است.

ملک‌شاهکوهی بیان کرد: برابر ۳۰ تا ۴۰ سال اعتبار استان در حال اجرای پروژه هستیم و  تجهیزات خوبی به استان گلستان برای اجرای این پروژه‌ها تزریق شده است.

وی یادآور شد: در حوزه درمان و سلامت تنها ۲۰ هزار متر مربع بسیج  در حال ساخت مراکز درمانی است.

این مقام مسئول افزود: اگر در سال گذشته و در اوج اغتشاشات در سطح جامعه دانشگاه اتفاقی نیفتاد به واسطه جهاد تبیینی بود که انجام شده است و در بحث کنترل اغتشاشات توانستیم در کشور رو سفید باشیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.