1400-11-05 19:24
786
0
78287
فرماندار مراوه تپه:

خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران با دوران پهلوی قابل قیاس نیست/ توجه ویژه نظام به مناطق محروم و مرزی

لقمان قربانی گفت: براساس شواهد و گفته های بزرگان اهل سنت در شهرستان مرزی مراوه تپه، خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران با امکانات و خدمات ناچیز پهلوی قابل قیاس نیست.

به گزارش گلستان ما؛ لقمان قربانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: براساس شواهد و گفته های بزرگان اهل سنت در شهرستان مرزی مراوه تپه، خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران با امکانات و خدمات ناچیز پهلوی قابل قیاس نیست.

وی افزود: گازرسانی، آسفالت راه های ارتباطی، ساخت بیمارستان تراز اول علوی، احداث خانه های بهداشت در روستاها، اینترنت پرسرعت روستاها و دیگر اقدامات از جمله برکات نظام جمهوری اسلامی برای مناطق مرزی و محروم این شهرستان بوده است.

فرماندار مراوه تپه یاداور شد: امسال نیز پروژه آسفالت جاده های مناطق مرزی و محروم به طول ۱۲ کیلومتر را در برنامه‌های کاری خود داریم.

وی گفت: با ساخت ۷ خانه بهداشت، شهرستان مرزی مراوه تپه از حیث نیاز به خانه بهداشت بی نیاز خواهد شد و این خدماتی است که به واسطه این نظام و انقلاب به مردم داده می شود.

قربانی تصریح کرد: پیش از این مراوه تپه زیر نظر شهرستان کلاله بود و با نگاه توسعه طلبانه نظام ، تبدیل به شهر و در پی آن شهرستان شد.

وی تاکید کرد: از همه جهات، سطح رفاهی مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بالا رفته و ساخت کارخانه آرد، نیروگاه برق نیز از جمله پروژه های اقتصادی قابل توجه در این شهرستان است.

فرماندار مراوه تپه ادامه داد: در گذشته مردم این شهرستان با مشکل اب شرب روبرو بودند؛ اما بحمدالله این مشکلات مرتفع شد؛ تا جایی که امسال نیز پروژه هایی در این حوزه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان خواهیم داشت.

قربانی به حضور ۲ ساله بنیاد علوی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بنیاد علوی طی مدت یاد شده در حوزه های مختلف اعم از عمرانی، بهداشتی، اقتصادی و اشتغالزایی در حال فعالیت گسترده است.

وی در پایان گفت: در دهه فجر، پروژه های شهرستان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد که این حاکی از نگاه ویژه مسئولین به شهرستان های مرزی است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.