1403-07-14 08:13
46
0
91631
عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گلستان:

جمعه نصر مانور اقتدار بود

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با پرداختن به زوایای جمعه نصر گفت: نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی مانور قدرت و آرامش و اقتدار بود که به جامعه پمپاژ امنیت و صلابت داد.

حسن دهمرده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: پیوست رسانه‌ای جمعه نصر بسیار مهم و ارزشمند است، باید نهضت نخبگانی، افراد اهل قلم و فکر و اندیشه در این زمینه نقش‌آفرینی موثری داشته باشند.

وی افزود: در کنار این نماز جمعه باشکوه، حضور وزیر امور خارجه در بیروت که به لحاظ امنیتی درست نبود اما انجام شد، تا این پیام را ارسال کند که ایران همزمان چند پروژه مهم را برای جلوگیری از اسرائیل دنبال می‌کند و یک عملیات هیبریدی را باز تعریف می‌کند که می‌تواند یک الگوی مناسب در مدل‌های حکمرانی اسلامی باشد.

* ابتکار عمل دست انقلاب اسلامی است

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان بیان کرد: در صحبت‌های مقام معظم رهبری، کدهای مختلف و مخفی زیادی بود که باید چندین بار گوش داد تا آن کدها را پیدا کرد و به عمق راهبردی آن‌ها پی برد.

دهمرده افزود: از نظر مهندسی شاه کلید صحبت‌های حضرت آقا را می‌توان این‌گونه مرور کرد در مبارزه با اسرائیل دچار تعلل و شتاب‌زدگی نخواهیم شد، تعلل ناظر به این قضیه که اگر بخواهند شرارت کنند می‌زنیم و قوی‌تر از قبل هم می‌زنیم به پشتوانه مرزهای دانشی در حوزه موشکی  خصوصا موشک‌های بالستیک و ... این اقدام انجام می‌گیرد.

وی توضیح داد: شتاب‌زدگی ناظر به این قضیه که فکر نکنند به راحتی می‌توانند ما را در دام جنگ مورد نظر خودشان بیندازند و این یعنی هم می‌زنیم و هم با آن‌ها نمی‌جنگیم، یعنی ابتکار عمل دست خود ماست.

* نهضت نخبگانی در تبیین جمعه نصر نقش‌آفرینی کنند

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان گفت: از دیگر ابعاد جمعه نصر ارسال این پیام در مدل راهبرد جمهوری اسلامی بود در این برهه زمانی ترکیب دیپلماسی و میدان خروجی آن قطعاً اقتدار و سربلندی است.

دهمرده تاکید کرد: عملیات موشکی وعده صادق ۲ ابتکار عمل در میدان و نماز جمعه نصر در تهران و سفر وزیر امور خارجه ابتکار عمل در مقوله دیپلماسی بود که این روند ما را به قله اقتدار خواهد رساند.

 وی افزود: نماز جمعه به رهبری فرمانده کل قوا در حقیقت مانور قدرت و آرامش و اقتدار بود که به جامعه پمپاژ امنیت و صلابت داد، پیوست رسانه‌ای آن هم مهم و ارزشمند است که باید نهضت نخبگانی و افراد اهل قلم و فکر و اندیشه نقش‌آفرینی موثری داشته باشند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.