1402-06-31 11:17
1103
0
86568
 نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان:

 جایگاه نظامی ایران، جایگاهی شایسته است

 نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: نیروهای مسلح ایران به حدی از پیشرفت رسیده‌اند که می‌توان آن را جایگاهی شایسته عنوان کرد.

 به گزارش گلستان ما، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: زمان آغاز جنگ تحمیلی، تمام دنیا شعاری واحد که نباید به ایران تجهیزات و حتی سیم‌خاردار داده شود؛ داشت که در حال حاضر این شعار برعکس شده و آنها تأکید دارند که نباید با خرید تجهیزات نظامی ایران، نفوذ نظامی این کشور را گسترش داد.

 وی با تأکید بر اینکه پیشرفت ایران در بخش‌های مختلف بی‌نظیر بوده است؛ گفت: نیروهای مسلح ایران به حدی از پیشرفت رسیده‌اند که می‌توان آن را جایگاهی شایسته عنوان کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه دستاوردهای دفاع مقدس باید برای جامعه به ویژه نسل جوان بازخوانی و تبیین شود، تصریح کرد: نسل جوان نسبت به دفاع مقدس آگاهی چندانی ندارد، برای همین باید در تبیین این دستاورد و شناسایی آن برای این نسل تلاش شود.

نورمفیدی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خواست تا رشادت‌ها و عظمتی که در دوران دفاع مقدس تجلی داشت را با زبان هنر بازگو کنند و افزود: دفاع مقدس حادثه بسیار بزرگی بود و شاید هنوز ماهیت دفاع مقدس و عمق این حادثه برای بسیاری از افراد ملموس نشده باشد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس همه مذاهب کفر در مقابل جبهه حق قرار داشتند، گفت: استکبار تمام تلاش خود را به کار گرفت تا دفاع‌مقدس به نتیجه نرسد اما جبهه حق همیشه در برابر باطل پیروز است.

نورمفیدی با بیان اینکه کارنامه ملت ایران در دفاع مقدس درخشان است، ابراز کرد: مردم در دوران دفاع مقدس با یک اتحاد وصف‌ناشدنی در برابر دشمن ایستادگی کردند و نتیجه مقاومت آنها پیروزی در برابر جبهه باطل بود و این اتفاق برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.

وی با تاکید بر اینکه گنجینه‌های دفاع مقدس نباید فراموش شود، گفت: عظمت دوران دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست و این بزرگی و شکوه باید برای همیشه گفته شود تا نوجوانان و جوانان با این گفتمان بیش از پیش آشنا شوند.

 انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.