1402-12-16 18:33
190
0
89061
استاد دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر:

تولید بازی رایانه‌ای با ماموریت انهدام گنبد آهنی اسرائیل

استاد دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت:‌ در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک بازی با ماموریت انهدام گنبد آهنی اسرائیل برای ناو تمام ایرانی دنا ارائه خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، مهدی اسپانلو با اشاره به اینکه نیروی دریایی در عرصه‌های مختلف آبی ماموریت‌های مهمی دارد که زمینه ساز افتخارات بزرگی همچون سفر به دور دنیا است، گفت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری، مسئله فضای مجازی است که در نیروی دریایی در حوزه جنگ‌های نوپدید در این حوزه به طور ویژه ورود کردیم.

وی با بیان اینکه امسال برای اولین بار از استان مازندران در رویداد تولید محتوای بسیج شرکت کردیم، ادامه داد: در این رویداد یک بازی ارائه خواهیم داد که براساس داستان این بازی، ناو تمام ایرانی دنا برای انجام ماموریت دور دنیا حرکت می‌کند و در بین راه با آغاز عملیات طوفان الاقصی به این ناو ماموریت انهدام گنبد آهنی داده می‌شود.

ناخدا یکم اسپانلو با اشاره به اهمیت برگزاری چنین رویدادهایی گفت: تولیدات دیجیتال یکی از مهمترین نیازهای کشور در شرایط کنونی است و بسیج ابتکار ارزشمندی را برای بسترسازی این رویداد انجام داده است که می‌تواند سرمایه جوانان دغدغه مند در این حوزه را جذب و به کار گیرد.

منبع: دانا

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.