1401-07-24 11:35
550
0
81874
یادداشتی به قلم داود خاندوزی؛

تلاش استکبار جهانی با جنگ ادراکی برای داعش سازی از نظام اسلامی ایران

استکبار جهانی هر بار با تکنیک جدیدی پا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داده و به دنبال ماهیگیری از آشوب هایی اخیر ایران است و در حالی رئیس جمهور آمریکا از آشوبگران حمایت می کند که آمریکا سردمدار سرکوبی اعتراضات مردمی در آمریکااست.

به گزارش گلستان ما؛ ۴۳ سال است که دشمن لحظه‌ای دست از توطئه علیه نظام انقلاب اسلامی برنداشته است هر بار با تکنیک و ابزار جدیدی پا به میدان مقابله با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌گذارد.


نکته قابل توجه این است که با وجود همه این تحریم‌ها و فشار‌های سیاسی، نظامی و اقتصادی استکبار جهانی حتی یکبار هم برای محدودیت شبکه اینترنت ایران حتی یکبارهم اقدام نکرده است.


در ماجرای اخیر می‌بینیم کسانی که تلاش می‌کردند ما را از نان خوردن بیندازند اما نه تنها برای محدودیت اینترنت ایران کاری نمی‌کنند بلکه به فکر آن هستند با هزینه‌های گسترده زمینه رفع محدودیت‌های اینترنتی را در ایران رقم بزنند.

حمایت رئیس جمهور آمریکا از آشوبگران ایران هم به وضوح نشان می‌دهد که پشت این ماجرا به کجا گرم است و هر روز که از ماجرای آشوب خیابانی به بهانه مرگ مهسا‌امینی می‌گذرد ابعاد جدیدی از ماجرای فتنه اخیر روشن می‌شود.

ماجرای آشوب‌های خیابانی ایران شباهات زیادی به ماجرا و اتفاقات سوریه دارد و لذا برخی از کارشناسان و تحلیگران سیاسی معتقد هستند که استکبار جهانی درصدد است که با این آشوب‌ها وضعیت ایران را به سوریه تبدیل کند.

اما در بین این شباهات تغییر تکنیک‌های دشمن نیز جای تعامل و بررسی بیشتری دارد، برای مثال شعار‌هایی را که نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در میادین بین‌المللی مدافع آن بوده را رأس محور شعار‌های آشوبگران قرار داده‌اند.

کشوری که با دیکتاتور‌های زمانه مثل صدام و اسرائیل و آمریکا آن هم با دست خالی‌ایستاده و سردار شهید آن حاج قاسم سلیمانی ژنرال بزرگ جبهه مقاومت در برابر تروریست بین‌المللی فعالیت داشته امروز از سوی آشوبگران متهم به دیکتاتوری می‌شود و یا مسائلی مثل «زن» و «آزادی» که در انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد توجه قرار گرفته و از آن وضعیت اسفناک دوره شاهنشاهی خارج شده را دستاویز تهمت و اهانت به ملت ایران قرار می‌دهند.

این مسأله مشخص است که استکبار جهانی با جنگ‌های ادارکی و شناختی درصدد است که در میادین بین‌المللی از چهره رئوف انقلاب اسلامی داعش بسازد و ماموریت ناتمام خود را در سوریه اینبار در ایران و آن هم با پیاده نظام‌های سایبری تمام کند و بگوید که نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال سرکوبی افرادی است که شعار‌هایشان زن و آزادی و مخالفت با دیکتاوری می‌دهند.

این در حالی است که نظام جمهوری اسلامی ایران با برخورد با افرادی که در روز‌های اخیر فریب خورده این جنگ ادارکی و شناختی دشمن بودند با
رأفت عمل کرده است.

این روز‌ها آمریکا دائه دلسوز‌تر از مادر برای آشوب گران ایران شده است که این دولت سردمدار سرکوبی جریان‌های مردمی مثل جنبشه ۹۹ درصد است.


این در حالی است که مردم شرکت‌کننده در این اجتماعات و تظاهرات چندین هزار نفری نیویورک یک تابلوئی داشتند که رویش نوشته شده بود «ما ۹۹ درصدیم».


یعنی ۹۹ درصد ملت آمریکا محکومِ یک درصد هستند که اقتصاد آن‌ها را به تاراج برده و هزینه‌های ملت آمریکا صرفه به راه انداختن جنگ در افغانستان و عراق و حمایت از رژیم صهیونیستی و یا حمایت از آشوب‌های مثل ایران می‌شود.


یادداشت به قلم داود خاندوزی، فعال رسانه‌ای گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.