1402-12-18 14:50
304
0
89089
امام‌جمعه موقت گرگان:

تصویب قوانین باهدف رفع مشکلات مردم باشد

امام‌جمعه موقت گرگان گفت: مردم حضوری پرشکوهی در انتخابات ۱۱ اسفندماه داشتند و لازم است منتخبین آنان در مجلس شورای اسلامی قوانین را در جهت رفع مشکلات جامعه تصویب کنند.

به گزارش گلستان ما، محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گرگان اظهار کرد: نمایندگان باید مسائل و مشکلات را در زمینه‌های مختلف رصد و در جهت حل آن گام بردارند.
 وی بیان کرد: اگر نماینده‌ای می‌خواهد چهار سال در مجلس باشد و حرفی نزد و کاری از پیش نبرد، در منزل بنشیند، بهتر است.
 وی خاطرنشان کرد: نمایندگان با وضع قوانین مرتبط در حوزه‌های اقتصادی و کشاورزی، می‌توانند مشکلات، انتظارات و توقعات موکلین خود را برطرف کنند.
 امام‌جمعه موقت گرگان گفت: از سوی دیگر نیاز است تا افرادی که به مجلس راه می‌یابند، متخصص در حوزه‌های مختلف باشند و اگر فردی توانایی و تخصص ندارد، نباید داوطلب شود.
 لیوانی افزود: مسئولان به وجود مشکلات در جامعه اذعان دارند، اما لازم است که این افراد ریشه مشکلات را شناسایی و برای حل آن تلاش کنند.
 وی اضافه کرد: مسئولان قوای مختلف باید دست‌به‌دست هم برای حل مشکلات گام بردارند تا مردم نسبت به جامعه و نظام راضی باشند.
 امام‌جمعه موقت گرگان در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نمازجمعه گرگان با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این نهاد انقلابی در ۲۲ اسفندماه سال ۱۳۵۸ به دستور امام راحل باهدف حمایت از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان تشکیل شد.
 وی همچنین با گرامیداشت هفته منابع طبیعی (۱۵ تا ۲۱ اسفندماه) گفت: همه می‌دانیم درخت و سبزه یکی از نعمت‌های خداست که برای روح انسان مفید است و فواید و آثار طبیعی زیادی دارد.
 امام‌جمعه موقت گرگان افزود: وجود سرسبزی و طبیعت باعث طراوت، نشاط و شادابی روح افراد می‌شود که لازم است ما قدر فضای سبز و طبیعت را بدانیم و آن را حفظ کنیم.
 وی یادآور شد: برخی از کشورها درآمد خوبی از محل فروش چوب درختان دارند و حتی باهدف همین درآمدزایی اقدام به کاشت برخی از درختان خاص و موردنظر می‌کنند که در مواقع لازم با قطع آنان، درآمدزایی کنند.
 در حاشیه برگزاری نمازجمعه امروز گرگان، میزهای خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به مناسبت سالروز تأسیس این بنیاد و هفته منابع طبیعی در مصلی دایر شد.
 همچنین پس از اقامه نماز نهال رایگان بین مردم توزیع شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.