1402-09-04 21:54
1608
0
87609
جانشین سپاه نینوا گلستان:

تربیت عاشورایی شهدا دلیل ماندگاری آنها در تاریخ بشریت است

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: امروز تک‌تک شهدا به دلیل تربیت اسلامی که در دامان پاک مادران به دست آورده‌اند توانسته‌اند با جامعه ارتباط قلبی برقرار کنند و دلیل ماندگاری آن‌ها در تاریخ بشر، همین تربیت عاشورایی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «گلستان ما»، سردار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا استان گلستان در همایش نقش‌آفرینی بانوان در دفاع مقدس که به مناسبت هفته بسیج و اجلاسیه شهدای زن اهل‌سنت کشور و به همت سپاه گرگان برگزار گردید عنوان کرد: زن همواره در اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است و اگر امروزه عده‌ای مدعی زن و آزادی هستند ۱۵۰۰ سال از تاریخ عقب هستند.

 وی افزود: زن به‌عنوان ستون خانواده در اسلام ایفای نقش می‌کند و خانواده عنصری از اجتماع است.

 حسینی یکی از نیازهای اساسی انسان را ترمیم گاه عنوان کرد و اذعان داشت: انسان نیاز به ترمیم گاه دارد و ترمیم گاه انسان، خانواده است؛ اگر شخصی در اجتماع آسیب ببیند بهترین مکان برای ترمیم آسیب، خانواده خواهد بود.
 وی ادامه داد: بهترین خانواده و الگوها حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) هستند؛ خانواده‌ای که در رفتار و گفتار، بی‌بدیل هستند.
 جانشین سپاه نینوا ابراز داشت: اگر امروز واقعه عاشورا در تاریخ سیر می‌کند مدیون حضرت زینب (س) است؛ در جامعه اسلامی مادران، همسران و فرزندان شهدا را مشاهده می‌کنیم که در تربیت فرزندان از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) الگو گرفته و باخدا معامله کرده‌اند.
 حسینی با تأکید بر اینکه همواره می‌بایست به مادران و همسران شهید با دیده تقدس نگاه کرد بیان داشت: مادران و همسران شهدا فرزندانی را تربیت کرده‌اند که امروز برای همگان به‌عنوان الگو شناخته می‌شوند.
 وی در ادامه افزود: امروز تک‌تک شهدا به دلیل تربیت اسلامی که در دامان پاک مادران به دست آورده‌اند توانسته‌اند با جامعه ارتباط قلبی برقرار کنند و دلیل ماندگاری آن‌ها در تاریخ بشر، همین تربیت عاشورایی است.
 جانشین سپاه نینوا در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات امسال خاطرنشان کرد: میدان رزم آمریکایی‌ها و دشمنان برای تحمیل اراده، انتخابات است و مردم عزیز ایران با حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه می‌توانند اراده را به آمریکایی‌ها تحمیل نمایند.
انتهای خبر/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.