1402-10-23 11:28
536
0
88349
استاندار گلستان عنوان کرد

تحقق رشد ۸ درصدی در اقتصاد گلستان

استاندار گلستان گفت: در حالی که در سنوات گذشته رشد منفی پنج را در اقتصاد گلستان شاهد بودیم در حال حاضر رشد اقتصادی به ۳.۳ رسیده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما؛ علی‌محمد زنگانه در آیین تبیین دستاوردها و تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری سفر دوم ریاست جمهور به گلستان اظهار کرد: رشد اقتصادی گلستان ۳.۳ اعلام شده و این در حالی است که پیش از این رشد منفی پنج درصدی را تجربه کردیم.

استاندار گلستان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در انتهای سال ۱۴۰۲ در شاخصی که در سال آینده مطرح می‌شود رشد قابل توجهی داشته باشیم.

زنگانه افزود: استان گلستان به کارگاه بزرگ برای اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی تبدیل شده است.

وی گفت: اجرای پروژه‌های نیمه تمام سرعت گرفته و بزرگترین شاهد آن این هیتیم در سفر رئیس جمهور نزدیگ به ۲۶ همت پروژه عمرانی و طرح اقتصادی افتتاح شد.

این مقام مسئول ابراز داشت: در حال حاضر پروژه‌های نیم‌تمام استان از بیش از یک هزار مورد به ۸۰۰ مورد رسیده است و این در حالی است که اجرای برخی از پروژه‌های نیمه تمام را از ابتدا آغاز کنیم.

رنگانه ضمن قدردانی از افرادی که در جذب اعتبارات سفر موفق بودند قدردلنی کرد و گفت: نیاز است برخی افراد که در این مسیر موفق عمل نکردند نیز تلاش بیشتری داشته باشند.

وی گفت: نه تنها رشد ما مثبت بوده بلکه جزو سه استانی هستیم که رشد متوازن را در کشور داشتیم.

این مقام مسئول بیان کرد: حجم عمده اقتصاد گلستان را خدمات تشکیل می‌دهد و رشد مثبتی را در این حوزه و همچنین بخش کشاورزی و معادن روبه‌رو بودیم.

زنگانه با اشاره به زیرساخت‌های گلستان ابراز داشت: سرمایه‌گذاری در گلستان از ۱۵۰ همت عبور کرده و می‌توانیم به ۲۲۴ همت سرمایه‌گذاری در استان برسیم‌

وی افزود: این سرمایه‌گذاری تنها در بخش دولتی نیست و از ظرفیت‌های بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری خارجی و غیره استفاده شده و باید در مسیر توسعه گلستان سهم بخش‌های غیردولتی را افزایش دهیم.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.