1403-03-26 07:29
291
0
90370
گلستان آماده حماسه 8 تیر است؛

بهترین بدرقه شهید رئیسی حضور حداکثری در انتخابات

گلستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌هایی بود که توانست بیشترین میزان مشارکت را ثبت کند، وجود اقوام مختلف در این استان ظرفیتی برای شکوه حماسه سیاسی بوده و همواره این استان مورد توجه احزاب سیاسی است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ کمتر از دو هفته دیگر به انتخابات سرنوشت‌ساز هشتم تیر باقی‌مانده و فضای سیاسی کشور در تکاپوی یک حماسه ماندگار و به‌یادماندنی است.

پس از شهادت شهید جمهور عبای مسئولیت برای رئیس‌جمهور چهاردهم بسیار سنگین‌تر است چرا که مردم انتظار دارند کسی که رئیس‌جمهور می‌شود بتواند مسیر خدمت و خدمتگزاری دولت سیزدهم را تداوم ببخشد و راه‌های نرفته شهید رئیسی را به پایان برساند و برای تحقق این امر نیازمند جهاد تبیین است.

راه شهید خدمت نباید ناتمام باقی بماند

دراین‌رابطه حجت‌الاسلام نورعلی اسدی می‌گوید: حضور مردم در پای صندوق رأی و حضور و مشارکت حداکثری پیام مقاومت و عزت و قدرت را از جمهوری اسلامی ایران به جهانیان مخابره می‎کند.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گمیشان ادامه داد: مردم با انتخاب صحیح و فرد اصلح می‌توانند تداوم‌بخش راه شهید جمهور باشند، امروز همه ما وظیفه داریم نسبت به انتخابات پیشرو به‌عنوان یک رسالت و وظیفه‌ای که بر دوش ما نهاده عمل کنیم.

اسدی بیان کرد: علما مروج دین و مرجع و پناهگاه مردم هستند و امروز علما باید نسبت به دعوت به حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اقدام کنند.

وی با بیان اینکه راه شهید خدمت نباید ناتمام باقی بماند، افزود: در این مرحله حساس نباید اجازه دهیم راه‌ورسم شهید جمهور برای خدمت به مردم متوقف شود، آیت‌الله رئیسی برای حل مشکلات مردم دغدغه داشت و وقت خود را برای خدمت به مردم صرف می‌کرد.

وی متذکر شد: آیت‌الله رئیسی خستگی را خسته کرده بود و در راه خدمت به مردم به مقام رفیع شهادت نائل شد و همواره خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت او بود و امروز باید برای ترویج اخلاق در جامعه تلاش کنیم و در این مسیر نیاز به اخلاق و شیوه بزرگان و همچنین شهید جمهور داریم.

مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه گمیشان متذکر شد: باتوجه‌به منویات رهبر انقلاب اسلامی و اصل رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت باید انتخابات در دستور کار باشد.

اسدی افزود: باید از سه روحیه شهید جمهور، روحیه جهادی شهید سلیمانی، سعه‌صدر شهید بهشتی و مردمی‌بودن شهید رجایی درس بگیریم و آن را الگو و شاخصه‌ای برای انتخاب فرد اصل بدانیم.

رئیس‌جمهور منتخب کشور را در تراز انقلاب مدیریت کند

حجت‌الاسلام نورعلی دیلم نیز تأکید کرد: برای تبیین ضرورت مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری باید از همه ظرفیت‌ها از جمله خطابه ائمه جماعت، نمازجمعه و مساجد استفاده شود و تلاش کنیم که در انتخابات ریاست‌جمهوری فرد اصلح انتخاب شود.

رئیس مرکز اسلامی شمال کشور ادامه داد: رئیس‌جمهور منتخب باید توان اداره یک کشور را در تراز انقلاب و جامعه بین‌المللی داشته باشد، تواضع، اقدام جهادی، دوستی با خدا، حفظ بیت‌المال و پاک‌دستی و درست‌کاریی از ویژگی‌هایی است که باید برای انتخاب فرد اصلح اقدام کنیم.

دیلم افزود: همان‌طور که امام (علی) در نهج‌البلاغه در نامه با مالک بیان کردند کارگزار جامعه اسلامی باید فردی دانا، باسابقه، باحیا، راست‌گو، اهل علم و دانش باشند که با غلبه بر خواسته‌های نفسانی خود، خدامحوری در همیشه احوال عمل کند.

وی داشتن قدرت تجزیه و تجلیل و توانایی برای اجرای امور و استقامت در برابر مشکلات از دیگر ویژگی‌هایی انتخاب فرد اصلح برشمرد و یادآور شد: اگر در مسیر گفتمان قرآن کریم و سنت پیامبر اکرم (ص) عمل کنیم قطعاً در مسیر انتخاب درست سربلند می‌شویم.

رئیس مرکز اسلامی شمال کشور ابراز داشت: در خصوص انتخابات و داوطلبان ریاست‌جمهوری امروز بی‌تقوایی به‌وفور در فضای مجازی دیده می‌شود و ما به مسئول در میدان نیاز داریم و رمز موفقیت ما داشتن کارگزار در تراز انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام دیلم یادآور شد: مردمی‌بودن، مطیع رهبری بودن، توانایی مدیریت اجرایی، فسادستیزی، پیگیری تا حصول نتیجه از ویژگی‌های بود که شهید رئیسی از خود در دوران خدمت به مردم در کسوت رئیس‌جمهوری نشان داد که می‌تواند الگویی برای دیگر مسئولان باشد.

داوطلبان مجلس از شعار و دروغ بپرهیزند

آخوند عبدالجلیل فرهمند نیز دراین‌رابطه گفت: رئیس‌جمهور آینده کشور باید راه شهید رئیسی را با خدمت صادقانه به مردم ادامه دهد و مردم برای تداوم این راه به‌پای صندوق رأی خواهند آمد.

مدرس حوزه علمیه ضیائیه ادامه داد: انتخابات و دموکراسی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و قطعاً حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات مکملی برای بدرقه راه شهیدان خدمت خواهد شد.

فرهمند افزود: داوطلبان ریاست‌جمهوری توصیه می‌کنیم در چارچوب قانون اظهارنظر کنند و از شعار بپرهیزند فردی که به مردم می‌گوید و یا خلاف‌شرع قانون عمل می‌کند نمی‌تواند رئیس‌جمهور خوبی برای کشور باشد.

وی متذکر شد: مردم با انتخاب فرد اصلح اجازه نمی‌دهند که خون شهید رئیسی پایمال شود.

گفتنی است گلستان در انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در کشور جزو استان‌هایی بود که توانست بیشترین میزان مشارکت را ثبت کند، وجود اقوام مختلف در این استان ظرفیتی برای شکوه حماسه سیاسی بوده و همواره این استان موردتوجه احزاب سیاسی قرار داشته است.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.