1402-03-09 16:52
484
0
85142
معاون استاندار گلستان:

باید به مدیران جوان اعتماد کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در حوزه‌های مختلف مدیریتی باید به جوانان اعتماد کرد و به آنها بها و انگیزه داد.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر در نشست صمیمی با مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان اظهار کرد: حفظ آثار تاریخی فرهنگی هم‌چون شهر تاریخی استرآباد نیازمند فرهنگ‌سازی است، متأسفانه در این حوزه ضعیف عمل کرده‌ایم که باید با همت و تلاش مضاعف از ظرفیت‌های مختلف مثل سمن و تشکل‌های مردم نهاد برای فرهنگ‌سازی در این بخش استفاده کنیم.

وی میراث فرهنگی و تاریخی را پیشینه، فرهنگ، هویت و موجب افتخار ایران اسلامی دانست و افزود: حفظ، احیا و انتقال این آثار ارزشمند و فاخر تاریخی به آیندگان جزو وظایف و تکالیف مهم ما است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: باید در حوزه‌های مختلف مدیریتی به جوانان بها و انگیزه داد تا بتوان نیاز آینده کشور در حوزه‌های مدیریتی را برطرف کرد.

مهاجر با بیان اینکه همه وظیفه‌ داریم به مدیران جوانانی که منتصب شده‌اند اعتماد و کمک کنیم و تسهیل‌گر راه آن‌ها باشیم، گفت: مدیران جوان نیز باید از ظرفیت و مشاوره پیش‌کسوتان و مدیران با سابقه بهرمند شوند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.