1399-08-20 16:34
878
0
71517
امام جمعه شهرستان گالیکش در نشست با نماینده شرق گلستان:

اینگونه زندگی کردن مردم، زیبنده نظام و انقلاب نیست/ بهترین خدمت برای مسئولین خدمت به مردم است/ وضعیت شهر گالیکش خجالت آور است

امام جمعه گالیکش گفت: آن مجلسی در راس امور است که انقلابی باشد و انقلابی عمل کند، انقلابی بماند.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد دلبری امام جمعه گالیکش در دیدار با دکتر رضا آریان پور نماینده مردم شریف شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی بودن مجلس فعلی خاطر نشان کرد؛ آن مجلسی در راس امور است که انقلابی باشد و انقلابی عمل کند، انقلابی بماند، زیرا تفاوت است بین انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و عاقبت بخیری یا همان انقلابی ماندن.

وی اضافه کرد؛ هر نهادی که انقلابی عمل کند در راس امور است، چه مجلس باشد و چه نهاد دیگری،لذا آن نیاز اولیه را برای ادامه مسیر، با جدیّت و قاطعیت داریم و آن حمایت مقام معظم رهبری است.

سید محمد دلبری گفت: اگر مجلس میخواهد انقلابی بماند که البته همینطور هم هست، باید تمام عملکرد ها حول محور ولایت فقیه باشد و چه در مبانی سخن و چه در مبانی عمل و حرکات و سَکَنات باید در همین مسیر باشد.

امام جمعه گالیکش اذعان کرد: هر کدام از ما اگر ذره ای از ولایت فقیه فاصله بگیریم، در هر کجا و هر لباسی که باشیم نابود خواهیم شد و شوخی بردار نیست.

حجت الاسلام دلبری در خصوص اجرای مبلمان شهری و عدم اجرای طرح هادی در خیابان های سطح شهر مطالبی را بیان کردند و افزود: در اکثر روستاهای شهرستان این طرح اجرا شده، ولی در سطح شهر طرح هادی تاکنون اجرا نشده است، در ده سالگی شهرستان شدن گالیکش هنوز یک خیابان درست و حسابی که مکانیزه و عقب نشینی شده باشد نداریم، آدم خجالت میکشد از این خیابان ها عبور کند که نشان از این است که مسئولین خواب بودند، یا دنبال سیاسی کاری بودند که نتیجه ی همه ی زد و بند ها این می شود.

وی خطاب به دکتر رضا آریان پور نماینده مردم شریف شهرستان گالیکش در مجلس خاطر نشان کرد؛ عدالت اجتماعی خیلی مهم است و مردم شریف منطقه از حضرتعالی بعنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی از شما انتظار دارند که در فرصت های پیش آمده مشکلات مردم را به مجلس ببرید و به آنها رسیدگی کنید.

امام جمعه گالیکش افزود: همه‌ی مردم چه شیعه و اهل سنت در این نظام و انقلاب سنگ تمام گذاشتند و پای انقلاب آمده و شهید دادند، نحوه ی این زندگی مردم زیبنده نظام و انقلاب نیست، باید به این مردم خدمت شود تا امیدوار شوند، لذا مردم نظام، انقلاب، رهبری و مسئولین خدوم خود را دوست دارند ...

وی یادآور شد: مردم اگر ببینند مسئولین فارغ از هر نتیجه ای برای آن ها کار میکنند، مطمئنا خوشحال و امیدوار خواهند شد، ولی اگر مسئولین بنشینند و کاری نکنند و به مشکلات رسیدگی نکنند مایوس و ناامید می شوند.

حجت الاسلام دلبری ضمن تاکید بر وحدت بین مسلمانان خطاب به دکتر آریان پور خاطر نشان کرد: مردم و اقوام مختلف در سطح شهرستان گالیکش با حفظ وحدت و یکپارچگی بعنوان خواهر و برادر دینی در کنار یکدیگر بدون هیچ مشکلی در حال زندگی هستند و شماهم بعنوان نماینده مردم منطقه باید این را سرلوحه کار خود قرار دهید.

امام جمعه گالیکش گفت: ما در ستاد نماز جمعه گالیکش هیچ گونه ورودی در سیاسی کاری های که بعضی دوستان در شهرستان دارند نمیکنیم، همه ی ما باید با جدیّت، توان، پشتکار ورود پیدا کنیم و طبق ضوابط و شرایط کارها را پیش ببریم.

حجت الاسلام دلبری در پایان بهترین کار را برای مسئولین خدمت به مردم دانست و عنوان کرد: چه بهتر که خدمت برای مردم جمهوری اسلامی باشد، خصوصا در این دوره ای که محرومیت در بین مردم بیشتر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.