1403-04-06 12:25
174
0
90486
در پای صندوق‌های رای؛

اهل‌سنت پیام وحدت را به جهان مخابره می‌کند

امام‌جمعه شهر فراغی کلاله گفت: اهل‌سنت همراه با سایر مردم حضور در انتخابات را یک وظیفه و فریضه شرعی می‌دانند و هشتم تیر پیام وحدت را پای صندوق‌های رای به جهان مخابره خواهیم کرد.

الحاج محمدامین آخوند صفری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات، نه تنها پشتوانه‌ای قوی برای رئیس‌جمهور در سطح ملی محسوب می‌شود، بلکه به عنوان یکی از عوامل مهم قدرت و اعتبار ایران در عرصه بین‌المللی نیز نقش ایفا می‌کند.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، انعکاسی از اتحاد و همبستگی ملی است که می‌تواند ایران را در برابر چالش‌ها و تهدیدهای خارجی مستحکم‌تر کند.

آخوند صفری با بیان این که انتخابات یکی از پایه‌های اصلی دموکراسی و مردم‌سالاری است، اضافه کرد: مشارکت فعالانه مردم در این رویداد ملی، نشان‌دهنده آگاهی و شعور بالای سیاسی جامعه ایرانی است.

وی بر اهمیت این موضوع تاکید کرد:هر رأی مردم، نشانه‌ای از علاقه و تعهد آنها به آینده کشور و نسل‌های آینده است و انتخابات نه تنها فرصتی برای تعیین سرنوشت کشور در سطح داخلی است، بلکه پیامی قوی به جهان مبنی بر قدرت و اتحاد ملت ایران مخابره می‌کند.

آخوند صفری به نقش شهید رئیسی در نشان دادن استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشور برای پیشبرد اهداف و توسعه ایران اشاره کرد و افزود: مردم با انتخاب آگاهانه خود می‌توانند به طور غیر مستقیم راه این شهید بزرگوار را ادامه دهند.

وی  با تأکید بر اهمیت آگاهی و دقت در انتخاب، خواستار مشارکت فعالانه همه اقشار جامعه شد تا کشور به سوی توسعه و پیشرفت بیشتر گام بردارد.

امام‌جمعه اهل‌سنت فراغی با اشاره به اهمیت این موضوع در آموزه‌های دینی، بیان کرد: مشارکت در تعیین سرنوشت کشور یک مسئولیت همگانی است و همه اقشار جامعه باید در این امر خطیر سهیم باشند؛ لذا اهل‌سنت کشور، به ویژه در استان گلستان، حضور در انتخابات را یک وظیفه و فریضه شرعی می‌دانند و حضور حداکثری خواهند داشت.

آخوند صفری با ابراز امیدواری از حضور گسترده مردم در ۸ تیر ماه در پای صندوق‌های رای، تاکید کرد: این مشارکت عظیم می‌تواند نمادی از وحدت و همبستگی ملی باشد و برگ زرین دیگری به تاریخ کشور اضافه کند و همچنین این حضور گسترده می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده و کشور را در مسیر ثبات و امنیت بیشتر قرار دهد.

وی در پایان از همه مردم خواست که با حضور خود در انتخابات، پیام وحدت و همبستگی ملی را به جهانیان مخابره کنند و نشان دهند که ملت ایران همواره در برابر تهدیدها و فشارها متحد و استوار ایستاده است و هر رأی، صدای بلند ملت ایران در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور است و این مشارکت، تضمینی برای آینده‌ای روشن و پایدار خواهد بود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.