1400-10-14 21:53
642
0
77947
جانشین سپاه نینوا؛

انقلاب اسلامی در آماده ترین شرایط قرار دارد/ مکتب حاج قاسم موجب زوال صهیونیست می شود

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: امروز انقلاب اسلامی در قدرتمندترین وضعیت قرار دارد و اگر انقلاب اسلامی به رشد خود ادامه دهد و فرهنگ انقلاب را صادر کند؛ دشمن آن قطعا رو به زوال خواهد بود و این در شرایطی است که دشمن جنگ سخت را تجربه کرده است.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ سید موسی حسینی در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ۱۴۷ شهید شهرستان کلاله گفت: اسلام بعد از قرن ها با انقلاب اسلامی در برهه ای تجدید حیات کرد که استکبار و دو ابرقدرت بر دنیا سیطره یافته و مردم را استثمار، می کردند.

جانشین سپاه نینوا گلستان افزود: در این برهه برای ابرقدرت ها قابل قبول نبود، ملتی شعار عملی استقلال آزادی جمهوری اسلامی را سر دهند.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی در قدرتمندترین وضعیت قرار دارد و اگر انقلاب اسلامی به رشد خود ادامه دهد و فرهنگ انقلاب را صادر کند؛ دشمن آن قطعا رو به زوال خواهد بود و این در شرایطی است که دشمن جنگ سخت را تجربه کرده است.

حسینی گفت: در ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، حمله به عین الاسد بخشی از انتقام ما بود و انتقام و تنبیه آنها خروج آنها از منطقه است.

وی ادامه داد: فرزندان انقلاب اسلامی تفکری عاشورایی دارند و انقلاب اسلامی سه ضلع دارد که  یکی دین است و باید یادآور شویم که خون جوانان شیعه و سنی در کنار یکدیگر قرار گرفته تا انقلاب و دین اسلام آبیاری کنند.

جانشین سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: بشکند قلم و زبان هایی که بر علیه مدافعان حرم قلمفرسایی ‌و سخنفرسایی کردند؛ اینان باید روزی در مقابل خداوند پاسخگو باشند.

وی گفت: ایثارگری ها در مبارزه با داعشی ها و غیره، در مکتب امامین انقلاب تجلی برجسته ای دارد که د تاریخ ماندگار می شود.

حسینی اضافه کرد: سردار دل ها در سربازی ولایت کاری بزرگ برای دین خدا انجام داد و خداوند با شهادت بزرگ وی، در منظومه ای از ویژگی هاي عاشورا، بزرگش کرد و اجرش را داد.

وی گفت: در یکایک خانه های کشور نام قاسم سلیمانی زنده است و بدانیم مکتب سلیمانی کودکان ما را با فرهنگ عاشورایی همراه خواهر کرد.

قاسم سلیمانی متعلق به کرمان و ایران و امت مسلمان نیست سلیمانی متعلق به آزادیخواهان جهان است و مکتب سلیمانی انشاءالله موجب زوال صهیونیست ها و موجب خروج آمریکا و اضمحلال دشمن در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.