1401-11-15 01:11
329
0
83382
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

امام(ره) تبر تیز خود را بر بت وابستگی کشور فرود آورد/ ایران بعد از انقلاب مستقل است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امام(ره) عزیز ابراهیم صفت است و با تبر تبر خود بت وابستکی این کشور را درهم شکست و زنجیرهای فرهنگی و اعتقادی که این کشور به غرب داشت را از هم گسست.

غلامرضا منتظری در گفتگو با گلستان ما گفت: امام(ره) عزیز ابراهیم صفت است و با تبر تبر خود بت وابستکی این کشور را درهم شکست و زنجیرهای فرهنگی و اعتقادی که این کشور به غرب داشت را از هم گسست و اعتقاد داشت  اگر جامعه از این زنجیرهای فرهنگی و وابستگی  نجات پیدا نکند به شکوفایی و عظمت نخواهد رسید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس  ادامه داد: چرا جامعه وابستگی و کشور وابسته یک کشور شکننده و متکی می شود که اگر روزی اعصایی اتکاء آن را بگیرند زمین خواهد خورد وغرب همواره  تلاش کرد که اعصای برای کشور ما شود تا ما همیشه محتاج آنها باشیم و  هر وقت خود را کنار کشید زمین بخوریم، امام (ره) تلاش کرد که کشور دست به زانوی خود بگذارد و به کسی وابسته نشود.

منتظری تاکید کرد: این روحیه و اعتقاد باعث شده که سالها جنگ روانی دشمنان خنثی شود،  و این در حالی است که روزی تقی زاده در دوره رضا خان بیان می کند نخستین بمب گرایش به غرب را در آسمان ایران منفجر کردم و بیان می کردند برای تمدن رسیدن باید از سر تا نوک پا غربی شویم.

وی ابراز داشت: امام(ره) به ما تعلیم داد که ما می توانیم روی پای خود ایست کنیم و در شعار کلیدی نیز به استقلال این کشور توجه داشت واگر استقلال این کشور نبود روند وابستگی را شاهد بودیم.

این مقام مسئول بابیان اینکه دشمن  از استقلال ایران ناراحت و اعصبانی است و می خواهد ایران به یکصد سال قبل  برگردد و باز پرچم وابستگی در این کشور به اهتزاز در بیاید و برای اینکه دچار این مسئله نشویم باید به راهبردهایی که رهبر انقلاب پیش پای ما قرار داده پیش برویم.

منتظری بیان کرد: پیش از انقلاب ما کشور مصرف کننده  بودیم و یک زمانی وقتی محمدرضا پهلوی تصور می کرد که معادلات به این نقطه رسید که  قدرت جهان آلمان شود حتی نمی توانست رادیوی آلمان را گوش کند و  وقتی انگلیسی ها فهمیدند بیان کردند که چرا رادیوی آلمان گوش می دهید و یا روزی شاه گریه می کرد که چه شاهی هستم که فرمانده نیروی هوایی آمریکا به فرماندهان ما دستور می دهد که پرواز کنند و نقطه ای را بمب باران کنند.

وی ابراز داشت: ایران بعد از انقلاب یک ایران ایستاده و مستقل است که حضور آن در منطقه تعیین کننده است و حضور سردار حاج قاسم نماد این ملت است و اگر  انقلاب اسلامی نبود امروز چیزی به نام حماس و جنبش یمن و جبهه مقاومت نداشتیم و این آثار منطقه ای انقلاب اسلامی است که معادلات جهانی را تعیین می کند.

این نماینده مجلس متذکر شد: یکی از کارشناسان برجسته غرب می گوید اگر آمریکا بخواهد بر منطقه خاورمیانه مسلط شود سه مانع برپیشرویش وجود دارد، نخست قدرت اقتصاد و توسعه چین، دوم قدرت رو به توسعه انقلاب اسلامی ایران و سوم تسلط بر منافع نفتی منطقه و  برای اینکه منابع نفتی دست پیدا کند و جلوی اقتصاد چین را بگیرد باید بتواند انقلاب اسلامی را مهار کند و این مسئله ریشه دشمنی های آمریکا را نشان می دهد.

منتظری بیان کرد: اعتقاد من این است کاستی های فراوانی در انقلاب اسلامی وجود دارد و نباید به خود مقرور شویم و انقلاب راه خود را می رود ولی برخی انقلابی عمل نکردیم و از قطار انقلاب پیاده شدیم.

وی افزود: انقلاب یک مدل است و الگو است و دو دلیل برای صادر شدن آن وجود دارد این انقلاب با نهضت امام(ره) آغاز شده و ظرفیت ساز شکلگیری حضرت مهدی (عج) است  و لذا دشمن تلاش می کند این کشور رنگ ارامش و اسایش را نبیند چرا که می داند که در آرامش این کشور استعدادهای خود را شکوفا خواهد کرد و ریشه اغتشاشات نیز به این دلیل است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.