1399-11-15 20:15
896
0
73007
سردار کهنسال :

امام (ره) با انقلاب اسلامی سرنوشت حاکم بر دنیا را برهم زد/امروز عصر افول مستکبرین است

فرمانده ارشد محور مقاومت در یادواره شهدای گمنام شهرستان گرگان گفت: امام (ره) با انقلاب اسلامی سرنوشت حاکم بر دنیا را برهم زد و امروز می توان اذعان کنیم که عصر افول مستکبرین آغاز شده است.

به گزارش گلستان ما؛ مراسم دوازدهمین یادواره شهدای گمنام و جاوید الاثر شهرستان گرگان امشب با حضور سردار کمیل کهنسال ؛ از فرماندهان ارشد محور مقاومت و سردار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا و جمعی از خانواده های شهدا و مردم دارالمونین گرگان برگرزارشد.

 این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مسجد جامع گرگان برگزارشد.

سردار کمیل کهنسال در یادواره شهدای گمنام شهرستان گرگان اظهارکرد: امام خمینی (ره) با بهره گیری از معارف وحیانی قرآن و مکتب سیدالشهدا (ع) تمامی سرنوشت حاکم بر جهان را بر اساس ادامه رسالت انبیا برهم زد.

وی افزود: شرایط دنیای آن روز به قدری خفقان زده بود که همه ملت ها گمان می کردند برای حیات سیاسی خود یا باید تابع آمریکا در بلوک غرب باشند یا تابع شوروی در بلوک شرق. اما همگان دیدند که قدرت های پوشالی و نابودشدنی هستند.

فرمانده ارشد محور مقاومت تصریح کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ما آموخت که پیروزی از آن ملتی است که با وحدت کلمه متکی به قدرت ذات الهی باشد.

کهنسال بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی یعنی عصر امروز عصر افول مستکبرین و حکمرانی مستتضعفین باشد که ما بعد از فروپاشی شوروی شاهد افول آمریکا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با فرهنگ عاشورایی بود که دفاع مقدس در دهه ۶۰ و دفاع از حرم در دهه ۹۰ شکل گرفت و نابودی رژیم صهیونیستی هم با همین گفتمان رقم میخورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.