1402-08-30 20:57
522
0
87542
 جانشین سپاه نینوا گلستان:

 الگوی زنان ایرانی حضرت زینب (س) است

جانشین سپاه نینوا گلستان گفت: زنان در دوران دفاع مقدس به حضرت زینب (س) تأسی کردند و از اسوه صبر عقیله بنی‌هاشم (س) و حادثه عاشورا الگوگیری کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سردار سیدموسی حسینی پیش از ظهر امروز در همایش نقش زن و سنگر خانواده در دفاع مقدس در حسینیه مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهر گالیکش ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: زن به‌عنوان کانون و محور خانواده، همیشه مورد حمله دشمنان اسلام و بدخواهان نظام قرار گرفته و می‌گیرد و آنهایی که شعار زن، زندگی، آزادی سر می‌دهند نیز با بی‌اهمیت پنداشتن حجاب و عفاف، کانون خانواده را هدف قرار داده‌اند.

وی در ادامه با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز تحولات غزه برای ما خیلی مهم است. در واقع اسرائیل با تصرف غزه اهداف شومی را علیه جهان، به‌ویژه کشورهای اسلامی در سر دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: ایمان و اعتقاد راسخ مردم غزه، فرهنگی است که هزینه را پذیرفته است و اوج این فرهنگ را برگرفته از فرهنگ اسلام می‌داند.

گفتنی است در پایان این همایش از تنی چند از بانوان شاهد، ایثارگر و بسیجی شهرستان با تقدیم لوح تقدیر و هدایایی از سوی فرماندار گالیکش، جانشین سپاه نینوا استان و دیگر مسئولین تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.