1402-07-30 14:50
855
0
87085
 مسئول فضای مجازی سپاه نینوا گلستان:

 افتخار می‌کنم که به‌عنوان افسر جنگ نرم فرامین رهبری را اجرا می‌کنم

 مسئول فضای مجازی سپاه نینوا گلستان گفت: افتخار می‌کنم که به‌عنوان افسر جنگ نرم و سرباز رهبری در فضای مجازی در حال فعالیت هستم و می‌توانیم به‌عنوان افسران جنگ نرم در لوای مقام معظم رهبری قضیه فلسطین که یکی از تأکیدات ایشان است؛ در این راستا اقدام کنیم.

 به گزارش گلستان ما، رضا روشنی در سومین جشنواره تولید محتوا فضای مجازی بسیج شهرستان کلاله، اظهار کرد: با اقدامات سربازان رهبری در فضای مجازی، بسیاری از توطئه‌ها و اقدامات دشمنان در فضای مجازی و حقیقی با شکست مواجه شده شد.

وی با اشاره به طوفان الاقصی و تعداد شهدای آن، گفت: شهدای زیاد این عملیات به‌خاطر ذلت صهیونیستی‌ها است که برای فرار از واقعیت شکست خود، روی به بمباران مردم بی‌گناه آورده است؛ این در حالی است که ختم این عملیات، پیروزی مقاومت را همراه خواهد داشت.

 روشنی با اشاره به تأثیرات فعالیت در فضای مجازی از سوی نیروهای انقلابی، گفت: با اقدامات نیروهای انقلابی در فضای مجازی، تیک‌تاک را به حسینیه مجازی تبدیل کردیم و با انتشار کلیپ‌هایی با محتوا سلام فرمانده و یا مهدی (عج)، ستون فقرات اسرائیل را به لرزه در آوردیم که این خود یک جریان سازی و عملیات روانی بر علیه دشمنان بود.

 وی افزود: فضای مجازی دو بعد دارد؛ روزی، همین فضای مجازی باعث فریب‌خوردن جوانان شد که به خیابان‌ها بیایند و روزی دیگر باعث این شد که مردم به میدان آمده و از مردم فلسطین حمایت کنند و داوطلب به اعزام به غزه شوند؛ پس این مهم بیانگر این است که می‌توان با بهره‌برداری درست و اصولی از این فضا، معادلات را به نفع جریان انقلابی و مردم مظلوم جهان تغییر داد.

روشنی در ادامه گفت: افتخار می‌کنم که به‌عنوان افسر جنگ نرم و سرباز رهبری در فضای مجازی در حال فعالیت هستم و می‌توانیم به‌عنوان افسران جنگ نرم در لوای مقام معظم رهبری قضیه فلسطین که یکی از تأکیدات ایشان است؛ در این راستا اقدام کنیم و با یک متن، عکس و فیلم به کمک مردم فلسطین آمده و با تولید محتوا درخور و در پی آن واکنش جوامع اسلامی، باعث عقب‌نشینی صهیونیست‌ها نیز شویم.

مسئول فضای مجازی سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه دشمنان به دنبال اختلافات قومیتی و مذهبی در کشور ایران هستند؛ گفت: خوشبختانه وحدت بین مردم استان گلستان زبان زد عام خاص است؛ لذا ضروری است تا در فضای مجازی به اهمیت وحدت و تقریب مذاهب توجه شود تا به نوبه خود نقشی در مستحکم‌تر شدن وحدت داشته باشیم.
انتهای خبر/

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.