1403-04-19 11:52
365
0
90643
امام‌جمعه بندرگز تأکید کرد:

اصلاح جامعه در گروی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر

امام‌جمعه بندرگز گفت: حضرت سید الشهداء به ما آموخت که مصلحت جامعه بر مصلحت فرد تقدم دارد و اصلاح جامعه به معنای واقعی در پرتو امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر صورت می‌گیرد.

 به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ عین‌الله شهابی ظهر امروز در آیین سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) در شهرستان بندرگز اظهار کرد: امام حسین (ع) به ما آموخت که اصلاح جامعه در پرتو امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر صورت می‌گیرد.
 امام‌جمعه بندرگز ادامه داد: در آستانه ماه محرم از امام حسین (ع) و درس‌های مکتب عاشورا قرار داریم، امام حسین (ع) تجسم اسلام و عین قرآن بود.
 شهابی بیان کرد: امام حسین (ع) جان نبوت و اصل ولایت بود، حضرت وارث انبیاست، عالم الدین و ارکان مؤمنین است که محبتش مکنون و معرفتش مکتوبه و زیارتش زیارت خداست.
 وی افزود: در عرش درس‌های کربلا آموزه‌های زیادی در آن نهفته است حضرت به ما آموخت که تشنگی و گرسنگی تنهایی و غربت دلیل بر ترک مبارزه با باطل نمی‌شود در مکتب امام حسین (ع) همه چیز حتی جان خود و جان عزیزان را باید پای مکتب فدا کرد.
 امام‌جمعه بندرگز خاطرنشان کرد: حضرت به ما آموخت در سخت‌ترین شرایط حتی در شدت جنگ انسانیت و اخلاق نباید فراموش شود، حضرت سید الشهداء به ما آموخت که مصلحت جامعه بر مصلحت فرد تقدم دارد و اصلاح جامعه به معنای واقعی در پرتو امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر صورت می‌گیرد.
 شهابی گفت: محرم ماه حزن و اندوه ماه بیداری ماه خون و قیام ماه امام حسین (ع) است مجلس عزای امام حسین مجلس کسب عزت و اقتدار است همه‌جا را خیمه عزای امام حسین (ع) کنیم تا نور امام حسین (ع) بر جان جسم و جامعه ما فراگیر شود مواظب باشیم مراسم عزای حضرت سیدالشهدا (ع) از مسیر اصلی خود خارج نشود
 انتهای خبر/
 
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.