1401-07-14 00:05
1462
0
81760
گزارش/

از ابعاد اغتشاشات، لیدرها و نحوه اعتراضات در کشور تا دستگیری ۴ تیم سازمان یافته در گلستان+ فیلم

همزمان با اغتشاشات در استان های مختلف کشور، تیم های مختلف سازمان یافته در استان گلستان نیز در حال گسترش این اغتشاشات در گلستان، بودند.

به گزارش گلستان ما؛ همزمان با اغتشاشات در استان های مختلف کشور، تیم های مختلف سازمان یافته در استان گلستان نیز در حال گسترش این اغتشاشات در گلستان، بودند.

 

شاهد حضور اغتشاشگرانی از اقصی نقاط کشور در گلستان هستیم

در همین راستا، علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح استان گلستان در گفتگو اختصاصی با گلستان ما؛ گفت: دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه یعنی مردم علیه مردم است تا به این واسطه بهره برداری لازم خود را داشته باشد.

وی افزود: دشمن به دنبال تضعیف نظام اسلامی است تا به وسیله آن موفقیت های مختلف نظام در عرصه های مذهبی، اقتصادی من جمله حضور در پیمان شانگهای و حضور پرشور در اربعین را تحت الشعاع قرار دهد

استاندار گلستان تاکید کرد: هوشیاری مردم بخصوص جوانان و نوجوانان در کنار خویشتنداری نیروهای انتظامی و نظامی باعث خاموش شدن فتنه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دشمن، دشمن است و کار آن دشمنی، گفت: کسانی که مبادرت به آتش زدن قرآن می کنند و اقداماتی انجام می دهند که هویت و غرور ملی ما را زیرپا می گذارد؛ انها از ملت نیستند؛ بلکه آنها خائنینی هستند که برای دامن زدن به این اختلافات و آتش فتنه وارد کشور می شوند.

زنگانه ادامه داد: در همین استان گلستان شاهد حضور افرادی از اقصی نقاط کشور برای برهم زدن آرامش و نظم اجتماعی هستند که این هم هوشیاری مردم را می طلبد.

دستگیری ۴ تیم سازمان یافته شبکه اغتشاشگران در استان

پس از  آرامش نسبی در کشور و استان گلستان خبری مبنی بر دستگیری ۴ تیم سازمان یافته در گلستان، توسط سربازان گمنام سپاه نینوا، منتشر شد:
با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان، ۴ تیم سازمان یافته که علاوه بر فعالیت در فضای مجازی برای تحریک مردم، اقدام به اغتشاش و اخلال در امنیت استان کرده بودند دستگیر شدند و مقادیری سلاح سرد در قالب کوکتل مولوتف، چاقو، اسپری دست ساز، تیغه نینجا، پنجه بکس، چوب و... کشف و ضبط گردید
ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان از طریق شماره تلفن ۱۱۴ آماده دریافت گزارشات عموم مردم از جمله عکس، فیلم و مشخصات اغتشاشگران و اخلالگران نظم عمومی می باشد.
این اتفاقات در حالی رقم خورد که برخی اغتشاشگران در قالب لیدر و برخی تحت تاثیر فضای مجازی و شانتاژ شبکه های معاند دست به خرابکاری در سطح کشور زدند که با بررسی دقیق آن، نشان از برنامه ریزی قبلی دشمنان برای این اتفاقات بود که با حضور دوباره مردم در صحنه، این توطئه دشمن نیز، خنثی شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.