1402-02-09 08:47
564
0
84705
معاون استاندار گلستان مطرح کرد:

ادامه فتنه دشمن با دوقطبی‌سازی و به حاشیه بردن مسئولان

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گلستان؛ هدف دشمن را ناامید کردن مردم و جدایی آنها از مسئولان دانست و گفت: دوقطبی‌سازی جامعه و به حاشیه بردن مسئولان از اهداف دشمن در فتنه اخیر است.

به گزارش گلستان ما، سیدعلی مهاجر در جمع مردم سرخنکلاته اظهار کرد: در حل مسائل، مردم و جامعه نخبگانی نیز درکنار دولت وظایفی دارند، مشارکت مردم در حل مسائل از رویکردهای مهم دولت است، باور داریم با توکل به خدا و توسل به ائمه با همراهی و مشارکت مردم می‌توان کارهای بزرگی انجام داد.

وی از دلایل عقب‌ماندگی استان را در سیاست‌زدگی عنوان کرد و افزود: باید فارق از جناح‌های سیاسی وحزبی به دغدغه‌های مردم بپردازیم، رقابت را تنها برای زمان انتخابات می‌دانیم وبعد ازآن زمان رفاقت‌ها ویکی شدن برای پیشرفت وتوسعه کشور و استان است.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار گلستان بیان کرد: تغییر نگاه تاثیر زیادی در رفع مشکلات می‌تواند داشته باشد، بانگاه ما می‌توانیم، نگاه انقلابی و جهادی می‌توان برمشکلات فائق آمد، غلبه بربیماری کرونا حاصل همین تغییر نگاه بود

مهاجر افزود: جلسه شورای اداری جمعه‌ها در شهرستان‌ها باهمین نگاه و رویکرد دکتر زنگانه تشکیل می‌شود و به بسیاری ازدغدغه‌های مردم پرداخته می‌شود.

وی بیان کرد: هدف دشمن را ناامید کردن مردم و جدایی آنها از مسئولان است و دوقطبی سازی جامعه و به حاشیه بردن مسئولان از اهداف دشمن در فتنه اخیر است که همچنان ادامه دارد پس باید هوشیار باشیم، البته مردم بصیر، در صحنه‌های گوناگون مانند روزقدس نشان دادند پای انقلاب و آرمان‌های آن هستند و این بار مسئولیت مسئولان را دو چندان خواهد.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.