1402-10-12 14:33
448
0
88198
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان:

اخلاص سردار را محبوب دل‌ها کرد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اخلاص سردار را محبوب دل‌ها کرد و امروز ما در قبال خون به زمین ریخته سردار سلیمانی رسالت سنگینی برعهده داریم.

سردار علی ملک‌شاهکوهی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: شهید سلیمانی احیاء گر جبهه مقاومت بود و درحالی‌که استکبار جهانی تصور می‌کرد با شهادت سردار سلیمانی می‌تواند جبهه مقاومت را مهار کند؛ ولی شاهد آن هستیم که از خون سردار سلیمانی هر یک از جوانان این سرزمین به سلیمانی دیگری تبدیل شدند.

 فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: امروز درس‌های زیادی در مکتب سردار سلیمانی نهفته است که باید از آن درس بگیریم و در برابر این مکتب همه ما رسالت سنگینی برعهده داریم تا خون این شهید بزرگوار پایمال نشود.

 ملک‌شاهکوهی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی این شهید بزرگوار یادآور شد: اخلاص را می‌توان یکی از مهم‌ترین فضائل اخلاقی، بلکه اصلی‌ترین فضیلت اخلاقی دانست که انسان به آن نیاز دارد و این شهید بزرگوار انسانی بااخلاص بود و به‌واسطه آن به چنین جایگاهی رسیده است.

 وی افزود: حقیقت اخلاص، انجام‌دادن عمل برای‌خدا و به انگیزه تقرّب به اوست؛ چنان‌که خداوند در قرآن می‌فرماید: «قُل اِنَّ صَلاتی و نُسُکی و مَحیای و مَماتی لِلّهِ رَبِّ العالَمین» و راز محبوبیت سردار سرافراز شهید حاج‌قاسم سلیمانی نیز در اخلاص اوست.

 فرمانده سپاه نینوا متذکر شد: شهید حاج‌قاسم سلیمانی هیچ‌گاه به دنبال پست و مقام‌های دنیوی نبود و اگرچه می‌توانست با استفاده از موقعیت و جایگاه خود امکانات رفاهی فراوانی را برای خود و خانواده‌اش فراهم کند، اما ساده‌زیستی و نزدیک بودن به عامه مردم را برگزید.

 ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه سردار سلیمانی انسانی از دنیا بریده و آخرت‌گرا بود، ابراز داشت: امروز چشم امید همه کشورهای دوست به انتخابات ما دوخته شده و حتی دشمنان نیز برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی برنامه مفصلی طراحی کرده است و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز تحول است و همه باید برای تحقق حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

 انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.