1403-07-14 15:15
29
0
91641
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

آرمان‌های مقاومت در قلب اروپا شنیده می‌شود

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: فرهنگ مقاومت در جغرافیای فلسطین محصور نشده و مرز مقاومت اندیشه‌ها و قلب‌ها است و آرمان‌های مقاومت و فلسطین در قلب اروپا شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ سردار سید موسی حسینی عصر امروز در آیین قربانی به سلامتی امام زمان(عج) و رهبر انقلاب اسلامی که با همت اهالی ۱۲ مسجد گرگان صورت گرفت، اظهار کرد: خود را در مجموعه سپاه پاسداران نوکر مردم می‌دانیم و به این نوکری افتخار می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در ابتدای انقلاب اسلامی برخی از کشورهای مرتجع عربی به دنبال از بین بردن آرمان‌های قدس بودند و امام(ره) با نامگذاری آخرین هفته ماه مبارک رمضان به نام روز قدس آرمان قدس را زنده نگهداشته است.

حسینی یادآور شد: امروز آرمان قدس نه تنها در ایران بلکه در ملت‌های آزادی‌خواه دنیا زنده است و دشمن تلاش می‌کند با خیانت‌های کشورهای مرتجع عربی روابط با رژیم صهیونیستی را عادی کند.

وی افزود: اما طوفان الاقصی خط بطلانی بر روابط رژیم صهیونیستی با کشورهای همسایه بود و امروز دشمن در استیصال قرار دارد و لذا دست به ترورهای ناجوان مردانه می‌زند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: امروز دشمن از روی درماندگی به مدارس و مساجد حمله می‌کند گرچه از دست دادن فرمانده‌هان رشید مقاومت خسران است ولی پایان راه نیست و اگر علمی به زمین بیفتد صدها علمدار این پرچم را برافراشته نگه می‌دارند چرا که مقاومت یک فرهنگ است و خط و مرز ندارد.

 حسینی بابیان اینکه فرهنگ مقاومت در جغرافیای فلسطین محصور نشده و مرز مقاومت اندیشه‌ها و قلب‌ها است، افرود: امروز دفاع از مقاومت و فلسطین در قلب اروپا و در قلب مراکز دانشگاهی و توسط نخبگان آن‌ها فریاد زده می‌شود.

وی گفت: اگر امروز شرایط دفاع از لبنان و فلسطین به وجود بیاید قطعا جوانان این مرز و بوم پرشورتر از دفاع از حرم اهل‌البیت(ع) در سوریه و عراق اقدام می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: از جمله اقدامات ریشه‌دار انقلاب اسلامی است که امروز مردم مومن گرگان برای سلامتی رزمندگان مقاومت و عرض ارادت به امام زمان(عج) و رهبر انقلاب قربانی می‌کنند.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.