1400-09-30 16:04
819
0
77663
از سوی دادسرای گرگان

صدورکیفرخواست پرونده موسوم به قتل در هاشم‌آباد

کیفرخواست پرونده موسوم به قتل در هاشم‌آباد از سوی دادسرای گرگان صادر شد.

به گزارش گلستان ما، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از صدور کیفرخواست پرونده معروف به قتل در «هاشم‌آباد» از سوی دادسرای گرگان خبر داد.

محمود اسپانلو  افزود: در این پرونده برای یک نفر به اتهام قتل و برای شش نفر هم به اتهام معاونت در قتل، کیفرخواست صادر شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان، نبود شواهد و مدارک کافی را علت طولانی شدن زمان صدور کیفرخواست این پرونده اعلام کرد و گفت: تنها مدرک کشف شده در صحنه جرم، چند قطعه شکسته کوچک از یک خودروی ناشناس و یک پوکه فشنگ بود که بررسی این قطعات زمان بُرد.

وی تصریح کرد: البته بررسی همین قطعات با ذکاوت بازپرس و تیم تحقیق پلیس، سبب باز شدن گره کور این پرونده شد و عاملان جنایت در همان ماه اول شناسایی و دستگیر شدند.

اسپانلو با بیان اینکه متهمان در دادسرا انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرده‌اند، گفت: پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری یک استان گلستان فرستاده شد.

خرداد امسال ویدئویی از کشف جسد مرد جوان در یک خودروی پارک شده کنار ریل راه‌آهن نزدیک روستای «هاشم‌آباد» گرگان در فضای مجازی استان گلستان دست به دست شد و افکار عمومی استان گلستان را جریحه‌دار کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.