1399-09-25 12:47
741
0
72089
فرمانده انتظامی گلستان خبرداد؛

رهایی کودک ۳ ساله علی آبادی از چنگ آدم‌ربایان

فرمانده انتظامی گلستان گفت: با اقدام ضربتی پلیس گلستان، گروگان ۳ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت از چنگ آدم‌ربایان رهایی یافت.

به گزارش گلستان ما، سردار سعید دادگر اظهار کرد: به دنبال مراجعه حضوری یکی از شهروندان در ساعت ۱۳ روز گذشته به کلانتری ۱۳ علی‌آباد کتول، مبنی بر ربوده شدن فرزند ۳ ساله‌اش، بلافاصله مراتب در دستور کار تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه مأموران مشخص شد، فرزند شاکی در کوچه مشغول بازی با دوستانش بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه زانتیا ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه متهمان طی تماس تلفنی با خانواده کودک درخواست مبلغ ۵ میلیارد ریال وجه نقد کرده بودند، گفت: تحقیقات فنی و میدانی پلیس در این راستا آغاز و مأموران با اشراف اطلاعاتی و تلاش بی‌وقفه موفق شدند به سرنخ‌هایی از آدم‌ربایان رسیده و مخفیگاه آنان را در شهرستان کردکوی شناسایی کنند.

دادگر خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه، مأموران موفق شدند خودرو متهمان را حین ورود به مخفیگاهشان متوقف و ضمن آزادی کودک ۳ ساله که در خودرو حضور داشت، هر ۲ گروگانگیر را دستگیر کنند.

وی با اشاره به تحویل کودک به خانواده‌اش، گفت: آدم‌ربایان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلافات شخصی عنوان کردند.

 دادگر بیان کرد: هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.