1399-10-04 09:34
676
0
72249
رئیس پلیس آگاهی گلستان خبرداد؛

دستگیری موبایل قاپ و کشف ۸ فقره سرقت در گرگان

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان از دستگیری سارق موبایل قاپ در گرگان خبرداد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ مجتبی مروتی در گفت و گو با خبرنگاران اظهارکرد: در پی وقوع سرقت به عنف موبایل از بانوان در گرگان و ایراد خسارت جانی به وسیله سلاح سرد و همچنین ایجاد نارضایتی برای شهروندان، موضوع دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در ابتدا از تمامی صحنه های سرقت با حضور کارشناسان بررسی صحنه بازدید کردند که پس از انجام تحقیقات پلیسی و تکمیلی سارق حرفه ای و سابقه دار شناسایی و پس از چندین روز کار اطلاعاتی متهم در اقدامی ضربتی دستگیر شد و در بازرسی به عمل آمده از وی یک قبضه سلاح سرد که در سرقت ها بکارگیری شده بود کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گلستان تصریح کرد: متهم سابقه دار در تحقیقات تکمیلی پلیس به هشت فقره سرقت به عنف موبایل و منزل اعتراف که تمامی صحنه های سرقت بازسازی شد.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندانی که با این شگرد و به صورت سلاح سرد و در نقاط پرت و خلوت به صورت سارق تک رو مورد سرقت واقع شده اند به پلیس آگاهی استان واقع در بلوار غدیر مراجعه کنند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

مروتی بیان کرد: شهروندان از تردد در مکان های تاریک و خلوت در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری کرده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.