1403-07-03 15:30
46
0
91510
فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد:

دستگیری سارق حرفه‌ای تلفن در علی‌آبادکتول

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول گفت: با پیگیری‌های تخصصی پلیس و انجام عملیات غافلگیرانه، فردی که اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان در علی‌آبادکتول کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حسین نوروزی، فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول، از دستگیری یک سارق تلفن همراه خبر داد.

وی تشریح کرد: طی روزهای اخیر چندین گزارش مبنی بر سرقت تلفن همراه از سوی شهروندان به پلیس این شهرستان ارائه شده بود. این گزارش‌ها باعث شد که موضوع در اولویت پیگیری ماموران تجسس و عملیات کلانتری 11 قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان علی‌آبادکتول گفت: با استفاده از اقدامات فنی و بررسی‌های پلیسی، هویت متهم شناسایی شد. به گفته سرهنگ نوروزی، پس از هماهنگی‌های لازم با مقامات قضائی، ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق شدند سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

نوروزی تصریح کرد: این متهم دارای سوابق کیفری بوده و پس از دستگیری، در بازجویی‌های اولیه به ارتکاب دو فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرده است. در بازرسی از مخفیگاه او، تعدادی تلفن همراه مسروقه کشف شد که به صاحبان اصلی آن‌ها بازگردانده شد.

وی در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی با جدیت و سرعت به مبارزه با جرائم در سطح شهرستان ادامه می‌دهد تا امنیت و آرامش شهروندان تامین شود.

انتهای خبر/

 

 

 

4o

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.