1402-09-07 17:41
494
0
87645
گرگانی‌ها کلافه شدند؛

باز بارش باران باز ترافیک!

مدیر ترافیک معاونت زیربنایی،حمل و نقل ترافیک این شهرداری گرگان عدم رعایت حق تقدم، توقف در محل‌های ممنوعه رو تمایل به تودروهای شخصی را از عوامل ترافیک امروز گرگان دانست.

محمد کریم‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در خصوص کندی ترافیک در سطح شهر گرگان اظهار کرد: در شهر گرگان در ساعاتی که شاهد ریزش نزولات جوی بار ترافیک افزایش پیدا می‌کند و یکی از علت‌های آن عدم رعایت حق تقدم توسط برخی از خودروها در سطح شهر گرگان است.

مدیر ترافیک معاونت زیربنایی،حمل و نقل ترافیک این شهرداری گرگان ادامه داد: از سوی دیگر در زمانی که شاهد بارندگی‌های شدید در سطح شهر گرگان هستیم شهروندان از وسایل حمل و نقل عمومی کمتر استفاده می‌کنند و تمایل دارند که با خودرو شخصی در سطح شهر تردد داشته باشند.

کریم‌نژاد افزود: همچنین شهروندان انتظار دارند که ماموران پلیس راهور در ساعت پیک تردد مثل ۱۴ به بعد حضور فعال‌تری در سطح معابر شهر گرگان داشته باشند و همچنین در شرایطی که هوا نامساعد است و میزان تردد خودرو در سطح شهر افزایش یافته حضور پلیس می‌تواند موثر باشد.

وی گفت: برای کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از خودروها توقف خودروها در محل‌های ممنوعه شهرداری گرگان به کمک پلیس راهور آمده و نسبت به تهیه خودرو جریمه در سطح شهر گرگان اقدام می‌کند.

این مقام مسئول افزود: این خودرو می‌تواند جرایم رانندگی را چند برابر یک مامور راهور در سطح شهر انجام دهد و از این سو با جلوگیری از توقف خودروها در محل‌های ممنوعه و هم کاهش مسئولیت ماموران راهور به تسهیل ترافیک کمک کند.

کریم‌نژاد افزود: این خودرو در هفته‌های آینده به ناوگان پلیس راهور استان گلستان افزوده می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.