1397-09-29 17:57
1395
0
59703
عضو مجمع نمایندگان گلستان:

« نوربخش» و «تاج‌الدین» قربانی ضعف زیرساخت‌ها در گلستان شدند

عضو مجمع نمایندگان گلستان با یادآوری حادثه تصادف و جان‌باختن دو تن از مدیران تأمین اجتماعی در استان گفت: رئیس و معاون سازمان تأمین اجتماعی، قربانی ضعف زیرساخت‌ها در استان گلستان شدند.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم ، اسدالله قره‌خانی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: برخی از مدیران انگار متوجه نیستند که در فصل بودجه‌ریزی قرار داریم و باید تلاش بیشتری برای جذب اعتبارات استانی انجام دهند.

وی افزود: مدیران استانی باید در شرایط سخت دستگاه‌های اجرایی را مدیریت کنند و این هنر مدیریت است.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی به کمبود آب در استان اشاره کرد و گفت: 14 حلقه چاه برای تامین آب شرب حفر شده که ضعیف شدن سفره‌های زیرزمینی را به دنبال داشته و این فشارها بیشتر روی شهرستان علی‌آبادکتول بوده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به تصادف و جان‌باختن رئیس تامین اجتماعی کشور در جاده کردکوی – گرگان، اشاره و بیان کرد: نبود دوربرگردان در این مسیر نشان دهنده ضعیف بودن زیرساخت‌های استان است و دکتر نوربخش و تاج‎الدین، قربانی ضعف زیرساخت‌ها در استان شدند.

قره ‌خانی افزود: در استان دوربرگردان‌های نوک منقاری خلق کرده‌ایم که در هیچ جای دنیا وجود ندارد. این مشکلات باید حل شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی پروژه گردشگری جزیره آشوراده گفت: تمام تلاش ما این است تا این فعالیت عمرانی به سرعت انجام شود و امید مردم استمرار داشته باشد، لازم است با استقرار در این جزیره کار آغاز شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.