1397-07-19 09:55
772
0
57731
بر اثر سبقت غیرمجاز رخ داد؛

7 کشته و زخمی در یک سانحه رانندگی در گلستان

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: متاسفانه روز گذشته در محور گالیکش به سمت جنگل گلستان به علت سبقت غیرمجاز خودروی دنا و ماشین پراید منجر به فوت دو نفر و پنج زخمی در این سانحه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، عادل مصدقی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به علت سبقت غیرمجاز خودروی دنا و ماشین پراید که روز گذشته در محور گالیکش به سمت جنگل گلستان رخ داد منجر به فوت دو نفر و پنج زخمی در این سانحه شد.

وی تصریح کرد: در منطقه‌ای که خط ممتد بود و رانندگان می‌دانند که در جاده‌ای که دارای خط ممتد است راننده اجازه سبقت از خودروی دیگر را ندارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان با تاکید بر اینکه رانندگان از سرعت‌های غیرمجاز و سبقت‌های غیرمجاز در حین رانندگی پرهیز کنند، ابراز کرد: برای رانندگی ایمن هیچگاه سعی نکنند که گوشی تلفن همراه و یا هر اشیای دیگری که کف اتومبیل افتاد در حین رانندگی بردارند زیرا منجر به بروز حوادث خواهد شد.

مصدقی خاطرنشان کرد: با توجه به مساعد بودن هوای استان گلستان تمام مسیرهای این استان باز است و تردد وسایل نقلیه به سهولت امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.