1403-05-31 12:02
153
0
91124
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان:

۱۶ درصد کیک اقتصادی گلستان بزرگ‌تر شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان گفت: ۱۶ درصد کیک اقتصاد استان گلستان نسبت به سال ۹۹ با تزریق این اعتبارات در استان بزرگ‌تر شده است.

 به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ علیرضا نورانی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: ۳۱ هزار میلیارد تومان اعتباری است که در سه سال گذشته در استان گلستان هزینه شده است که ۴۷ درصد این اعتبار مربوط به یک سال اخیر است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان ادامه داد: ۱۰ هزار میلیارد تومان در حوزه آب و برق در طی سه سال گذشته هزینه شده و نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان در حوزه عملیات عمرانی حوزه راه و زیرساخت بوده است.

 نورانی بیان کرد: همچنین در حوزه درمان نیز بیش از دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کردیم که یک هزار میلیارد تومان آن تأمین اجتماعی و یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان از طریق دانشگاه علوم پزشکی انجام شده است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان خاطرنشان کرد: ۲۳۰ میلیارد تومان در حوزه نوسازی مداری و ۴۴۴ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی است.

 نورانی یادآور شد: ۱۶ درصد کیک اقتصاد استان گلستان نسبت به سال ۹۹ با تزریق این اعتبارات در استان بزرگ‌تر شده است.

 وی افزود: با ۳۵۵ هزار میلیارد ریال برآورده ارزش محصولات کشاورزی استان گلستان با توجه برداشت محصولات پاییزه استان است و ۱۹۴ هزار میلیارد تومان ارزش گندمی است که به‌صورت تضمینی خریداری شده و ۷۹ درصد از طلب گندم‌کاران استان پرداخت شده است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان ابراز داشت: نزدیک به ۷۰۰ روستا درگیر کارهای عمرانی هستند و اعتقاد من بر این است که شاهد اتفاقات خوبی تا پایان شهریور خواهیم بود.

 انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.