1403-05-16 13:45
249
0
90960
مدیرکل غله گلستان:

دولت ۱۹ همت گندم از گلستان خرید کرد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: تاکنون بیش از ۱۹ همت گندم از کشاورزان خریداری شده و ۴.۵ همت از مطالبات آن‌ها باقی‌مانده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، روح‌الله مهری ظهر امروز با حضور در دفتر تحریریه این پایگاه خبری با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان در این دیدار گفت: تا به امروز با تمام تلاش‌های صورت‌ گرفته استاندار و مجمع نمایندگان استان قسمت عظمی از مطالبات گندم‌کاران گلستانی پرداخت شده است.

مهری بیان کرد: تا به امروز بیش از یک میلیون و ۱۰۸ هزار تن گندم به‌ صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است و گلستان در رتبه دوم خرید تضمینی گندم در کشور قرار دارد.

وی افزود: در موضوع پرداخت مطالبات نیز نسبت به نیمی از استان‌های کشور پرداخت مطالبات به گندم‌کاران بیشتر است و تمام کشاورزانی که از ابتدای فصل خرید تا ۲۳ خردادماه گندم خود را به مراکز خرید تحویل دادند به‌صورت کامل با آن‌ها تسویه‌حساب صورت‌ گرفته است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان خاطرنشان کرد: کشاورزانی که از ۲۳ خرداد تا ۲۰ تیر گندم خود را به مراکز خرید تضمینی تحویل دادند ۵۰ درصد مطالبات خود را دریافت کردند و کشاورزانی که از ۲۰ تیر تا هشت مرداد گندم خود را به مراکز خرید تحویل دادند ۲۶ تا ۳۰ درصد مطالبات خود را دریافت کردند.

مهری ابراز داشت: تا امروز بیش از ۱۹ همت گندم از کشاورزان خریداری شده است و تاکنون ۴.۵ همت مطالبات کشاورزان باقی‌مانده و نزدیک به ۱۵ همت پرداخت شده است.

وی یادآور شد: پرداخت این میزان مطالبات در بازه زمانی دو ماه خرید تضمینی گندم کم‌نظیر است و از حمایت‌های صورت‌ گرفته استاندار و مجمع نمایندگان استان در این زمینه قدردانی می‌کنیم.

انتهای خبر/
 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.