1399-05-27 10:23
1094
0
69921
فرماندار گالیکش خبر داد؛

کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از ۶۰ پروژه در هفته دولت/ ساخت بزرگترین دهکده گیاهان دارویی استان گلستان در گالیکش

فرماندار گالیکش گفت: بیش از ۶۶ پروژه برای کلنگ‌زنی و افتتاح در هفته دولت به استانداری ارائه شده که بیشتر این پروژه قابل افتتاح بوده و به‌زودی جدول تکمیلی آنها اعلام می‌شود.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر میرزایی در نشست خبری که روز گذشته انجام شد؛ با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت خاطرنشان کرد: بیش از ۶۶ پروژه برای کلنگ‌زنی و افتتاح در هفته دولت به استانداری ارائه شده که بیشتر این پروژه قابل افتتاح بوده و به‌زودی جدول تکمیلی آنها اعلام می‌شود.

وی افزود: بزرگترین دهکده گیاهان دارویی استان در این شهرستان در حال ساخت بوده و مشکلات زیرساختی آن در بازدید استاندار عنوان شد که دستورات لازم برای رفع آن توسط استاندار داده شده است.

میرزایی درباره مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان گفت: روستاهای «قوشه چشمه»، «سیجان»، «کندسکوه»و «قلی‌تپه» دارای مشکلات کمبود آب یا عدم دسترسی به آب شرب دارند که دو روستای «کندسکوه»و «قوش‌چشمه» دارای مشکلات جدی‌تری هستند.

وی بیان داشت: روستای «قوشه چشمه» در مرز دو شهرستان گالیکش و کلاله واقع شده و عملیات اجرایی لوله‌کشی آب در حوزه شهرستان گالیکش انجام شده و قرار است هفته آینده نشست مشترک با دو فرماندار شهرستان کلاله، گالیکش و مدیرعامل آبفا گلستان برای رفع مشکل این روستا و ادامه لوله‌کشی برای دسترسی به آب شرب صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.