1399-03-24 10:33
1067
0
68991
صیادی خبر داد :

پرداخت ۳۱۰۰ میلیارد ریال بهای گندم به کشاورزان گلستانی  

بیش از 445 هزار تن گندم در قالب خرید تضمینی براساس دستورالعمل های ابلاغی از کشاورزان زحمتکش گلستانی تا کنون خریداری گردیده است .

به گزارش گلستان ما، منصور صیادی سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: میزان ۳۱۰۰ میلیارد ریال معادل ۳۱۰ میلیارد تومان بابت وجه گندم مطالبات کشاورزان پرداخت شد و اسناد خریدی که تا مورخ ۹۹/۳/۱۷ به بانک عامل ارسال گردیده تسویه شد و دولت محترم در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان در تلاش است .

صیادی افزود: بر اساس پیش بینی های اعلامی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان انتظار می رود  در سال جاری بیش از یک میلیون و دویست هزار تن گندم از بیش از 355 هزار هکتار اراضی زیر کشت گندم در گلستان تولید شود و از در نظر گرفتن تعداد 100 مرکز خرید گندم در  سطح استان گلستان برای خرید تضمینی این محصول خبر داد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از 54 هزار محموله خرید از مزارع استان برداشت و به مراکز خرید تضمینی تحویل گردیده است . قیمت پایه خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری 25 هزار ریال برای هر کیلوگرم اعلام شده است و این قیمت بر اساس پایه خرید با 4 درصد افت مفید و 1 درصد افت غیرمفید می باشد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.