1403-06-25 20:20
124
0
91397
نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

درآمد ۲۰ هزار میلیارد تومانی پتروشیمی گلستان

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پتروشیمی استان ۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری انجام شده است و این پروژه سالیانه ۲۰ هزار میلیارد تومان درآمد دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ عصر امروز رمضانعلی سنگدوینی در جلسه انجمن احزاب استان گلستان با نمایندگان مجلس، گفت: چندین پروژه به کمک نمایندگان استان در مجلس به نتیجه رسیده اند که پتروشیمی گلستان یکی از آنها است، لازم است دیگر پروژه های نیمه تمام در استان نیز توسط استاندار بعدی، مدیران و نمایندگان پیگیری شوند تا به سرانجام برسند؛ چرا که این پروژه سالیانه ۲۰ هزار میلیارد تومان درآمد دارد. 

وی با تاکید بر اینکه نمایندگی مجلس فقط قانونگذاری و نظارت نیست، توضیح داد: مسئولیت نمایندگان بسیار بیشتر است، در مناطق محروم مثل گلستان و همچنین شهرستان ها، کار سخت تر نیز هست. البته اگر بخش های مدیریتی در استان قوی باشد مردم مشکلات خود را در سطح مدیریت مطرح و حل می کنند.

سنگدوینی درباره انتصاب فرد مناسب در سمت استانداری گلستان گفت: به نظرم فردی که می آید باید توانمند باشد و مهم نیست از چه حزب یا اقلیتی است.

وی با اشاره به اینکه امروز مشکل اصلی در کشور اقتصاد است، افزود: باید ببینیم چگونه می توانیم اقتصاد کشور و استان را درست کنیم. باید توجه کنیم که اقتصاد استان با گندم درست نمی شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان در سالهای اخیر با تمام قوا شرایط تقویت اقتصاد استان را با پیگیری در پروژه هایی مانند پتروشیمی، آشوراده، اینچه برون و سد نرماب، فراهم کردند. اما لازم است باز هم پروژ های ناتمام در استان پیگیری شوند تا انجام شوند و اگر لازم است برای آنها جذب سرمایه گذار صورت بگیرد.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.