1403-05-30 10:06
130
0
91105
مدیرکل تأمین اجتماعی گلستان خبر داد:

فعالیت 296 هزار شاغل بیمه‌شده در گلستان

مدیرکل تأمین اجتماعی گلستان گفت: ۷۹ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی و 296 هزار شاغل بیمه شده تامین اجتماعی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

 به گزارش سرویس اقتصادی خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ قربان زنگانه صبح امروز در جمع اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا به امروز برای نخستین‌بار تحت پوشش چتر حمایتی سازمان تأمین اجتماعی درآمدند و این بیانگر آن است که اشتغال در استان با جهشی روبه‌رو بوده که باعث شده که این افراد جذب کار شوند.
 مدیرکل تأمین اجتماعی گلستان با اشاره به شعار سال ادامه داد: در ستاد رفع موانع تولید توانستیم بیش از ۱۳ مورد مصوبه در خصوص تأمین اجتماعی داشته باشیم که این مصوبات اجرایی شده است.
 زنگانه یادآور شد: پرداخت حقوق مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی به‌روز است و تاکنون در این زمینه مشکلی نداشتیم، بیش از هشت میلیارد تومان برای کمک‌هزینه ازدواج و بارداری در استان پرداخت شده که بیش از یک هزار و ۲۰۰ خانوار از آنها بهره‌مند شدند.
 وی افزود: ۷۹ هزار بازنشسته تأمین اجتماعی در سطح استان داریم که در چهارماهه اخیر بیش از ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان پرداختی تأمین اجتماعی به‌عنوان مستمری به این افراد بوده است.
 مدیرکل تأمین اجتماعی گلستان خاطرنشان کرد: دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های ما در بخش‌های مختلف از جمله مستمری و درمان در سطح استان است.
 زنگانه یادآور شد: ساختمان شماره دو گرگان، ساختمان فاضل آباد از دو پروژه‌هایی بود که با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان از هفته دولت سال گذشته تاکنون به بهره‌برداری رسیده است.
 انتهای خبر/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.