1401-01-01 11:51
624
0
79226
دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان؛

دانش بنیان‌ها پیش برنده اقتصاد غیر نفتی

سنگدوینی گفت: یکی از راه‌های توسعه کشور توسعه اقتصاد دانش بنیان است.

بیر مجمع نمایندگان گلستان نیز در گفت و گو با گلستان ما، اذعان کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل در کشور که مردم با آن مواجه هستند بحث اقتصاد و اشتغال است که در این مسیر اهمیت تولید بسیار است.

رمضانعلی سنگدوینی عنوان کرد: وقتی اشتغال ایجاد شود اقتصاد خانواده رونق پیدا می‌کند و این مسأله منجر به اثر‌گذاری‌های اجتماعی شود و کشور را به سمت پیشرفت حرکت دهد.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان در همه زمینه‌ها موفق بوده‌اند، افزود: هر کجا در کشور با مشکلی رو به رو بودیم جوانان و شرکت‌های بنیادین توانستند از مسیر‌های سخت ایران را عبور دهند و حمایت از این شرکت‌ها حمایت از تولید و اشتغال است.

سنگدوینی شرکت‌های دانش بنیان را یکی از عوامل پیش برنده اقتصاد غیر نفتی معرفی و گفت: اگر دولت می‌خواهد در مسیر اقتصاد پایدار و غیر نفتی حرکت کند لازم است به شرکت‌های دانش بنیان توجه کند.

با توجه به تخصصی بودن فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان در مسیر تولید، مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری گلستان نیز در راستای ارائه راهکار‌ها و چالش‌های پیش رو این شرکت‌ها در سال جاری گفت:یکی از راه‌های توسعه کشور توسعه اقتصاد دانش بنیان است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.