1402-11-15 12:48
303
0
88663
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

خرید قسطی مایحتاج عید با طرح «عید تا عید»

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بازپرداخت خرید اعتباری طرح «عید تا عید» تا چهار ماه بدون هیچ‌گونه سودی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»؛ علیرضا شاه‌میرزایی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسات رؤسای اتاق اصناف شرق گلستان که با حضور نمایندگان اتاق اصناف شهرهای شرق استان، فرمانداران و رؤسای صنعت، معدن و تجارت نکات خوبی مطرح شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: مسائل تنظیم بازار در این جلسه موردتوجه قرار گرفت، در بسیاری از استان‌ها مشکلاتی در تأمین مواد غذایی دارند و در گلستان در این حوزه‌ها مشکلات کمتر وجود دارد چرا که این استان تولیدکننده بسیاری از این محصولات است.

شاه‌میرزایی گفت: در حوزه پوشاک و کالاهایی در حوزه وزارت جهاد کشاورزی مشکلاتی مطرح شد و نکته مهم در خصوص کنترل تورم و رکود مطرح شد و دولت برای جلوگیری از این رکود در تلاش است با جشنواره عید تا عید با حضور نمایشگاه منتخب و نمایشگاهی اقدام کنند.

وی بیان کرد: قیمت‌ها در این جشنواره کنترل شده است و کسانی که قدرت خرید دارند و یا کارمندهای دولت و یا دستگاه‌های که به آنها کسر از حقوق می‌دهند می‌توانند به‌صورت اقساط از این فروشگاه‌ها خرید کنند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: برای اطلاعات بیشتر و فروشگاه‌ها مردم می‌توانند به سایت جشنواره عید تا عید مراجعه کنند اسامی فروشگاه و بانک‌هایی که می‌توانند اعتبارسنجی کنند در این فروشگاه‌ها مشخص شده است.

شاه‌میرزایی ابراز داشت: در برخی استان‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان ذخیره خوبی از خرما وجود دارد در برخی استان شیرینی‌ها و آجیل و کیف و کفش به این فروشگاه‌های منتخب انتقال داده شود تا در توزیع و تأمین موارد موردنیاز مشکلی پیش نیاید.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.