1400-05-13 23:43
841
0
75628

تشکیل پرونده چند میلیاردی برای کارخانه گندم

پرونده چند میلیاردی تخلف گندم در دستور رسیدگی تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

به گزارش گلستان ما؛ حسین نجف زاده، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گلستان اعلام کرد: پرونده تخلفاتی عدم اعلام موجودی گندم  توسط کارخانه دار تشکیل و در دستور کار تعزیرات حکومتی گرگان قرار گرفت.

وی افزود: در پی گزارشات مردمی مبنی بر انبار و نگهداری گندم توسط یک کارخانه ، بعد از بررسی موضوع توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، پرونده تخلفاتی این شخص به اتهام عدم اعلام موجودی با ارزش تخلفاتی بیش از سیصد و هیجده  میلیارد و هفتصد میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی در اختیار شعبه سوم  بدوی گرگان  قرار گرفت.

عضو شورای قضائی استان گفت: با توجه به جلوگیری از قاچاق گندم این استان و انتقال آن به استانهای دیگر و ضرورت جلوگیری از سوء استفاده بعضی از سودجویان فرصت طلب و نظارت جدی تر بر فعالیتهای اقتصادی و برخورد قانونی با متخلفان، این اداره کل با همکاری نیروهای بسیجی و بازرسان صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، اتاق اصناف و غیره اقدامات خود را تشدید نموده و در این راستا نظارت بر فعالیتهای تولیدی، مواد غذائی و کارخانه داران در اولویت اقدامات تعزیرات حکومتی قرار دارد.

و ی از همه شهروندان استان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی، احتکار، گران فروشی و سایر تخلفات، موضوع را به صورت حضوری یا با تلفن 135 یا سامانه اینترنتی135به تعزیرات حکومتی یا با تلفن124به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.